نوشته شده توسط : masowd

 

نرم افزار انتخاب رشته سراسری

همان طور که اطلاع دارید انتخاب رشته سراسری 97 از نیمه دوم مرداد ماه 97 ( بنا به اخبار سایت سازمان سنجش ) به مدت یک هفته به طول خواهد انجامید. افراد در این مدت با استرس پس از آزمون مواجه خواهند شد که این استرس در ابعاد و اندازه های متوسط کاملا طبیعی می باشد. در این راستا سایت های زیادی از جمله کانون فرهنگی آموزش قلم چی، هیوا گروپ، گزینه دو و .... به ساختن اپلیکیشن و برنامه انتخاب رشته کنکور 97 پرداخته اند. نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 97 با توجه به اطلاعات و داده های  پذیرفته شدگان کنکور سالهای قبل، به تخمین قبولی رشته های موردنظر می پردازد و همچنین در طرف دیگر نرم افزارهای موسساتی مانند کانون و سه گام و ... برخلاف بقیه ی سایت ها و موسسات با انتخاب کدرشته های مورد نظر، تخمین قبولی در دانشگاه های پیام نور، دانشگاه های غیر انتفاعی، پردیس های خودگردان و .... را انجام می دهد.

ویژگی های نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری:

  • آنلاین بودن آن
  • تخمین قبولی در واحد های دانشگاهی مورد نظر با توجه به مناطق، سهمیه ها و بومی سازی در انتخاب رشته کنکور سراسری 96
  • آنالیز تمامی انتخابهای موجود در دفترچه از ابتدا تا انتها
  • مشخص کردن توضیحات منحصربفرد هر کدرشته
  • به روز رسانی کدرشته ها براساس دفترچه جدید سازمان سنجش
  • آنالیز شانس قبولی در 4 سطح منطقی، پراحتمال، خوشبینانه، کم احتمال
  • انتخاب 150 تایی از بین انتخابها و مبتنی بر احتمال قبولی
  • نمایش اولویت بندی عمومی داوطلبان در سالهای گذشته
  • آنالیز پیشرفته برای اولویت بندی اختصاصی
  • ارائه فایل پی دی اف و اکسل از انتخابها
  • بازگشت چندین باره به سیستم برای تغییرات خاص در بعضی انتخابها و آنالیز آنها.

انتخاب رشته آزمون سراسری با تخمین قبولی در دانشگاه آزاد و رشته مورد نظر

در نرم افزارهای انتخاب رشته معمولا با توجه به قبولی کنکور دسته بندی های شانسی انجام می شود که یک سری از دسته بندی ها شامل چهار دسته پراحتمال، خوشبینانه، منطقی و کم احتمال قرار گرفته است. البته شایان ذکر است که نرم افزار انتخاب رشته باید به عنوان ابزاری برای کسب آگاهی بیشتر برای انجام انتخاب رشته 97 توسط داوطلب و مشاور مورد استفاده قرار گیرد نه به عنوان نتیجه ای قاطعانه از محاسباتی دقیق که توسط کامپیوتر صورت گرفته است.

اهمیت مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷

یک مشاور با در نظر گرفتن شرایط مخصوص داوطلب، استعداد، تراز کنکور 97، پر درآمدترین رشته و بازار کار، علاقه، تراز آخرین نفر قبولی کنکور 96، مسافت و سطح علمی دانشگاهها و بسیاری از فاکتورهای دیگر می تواند انتخاب رشته ای را انجام دهد که نرم افزار انتخاب رشته تنها یکی از فاکتورها را دارا می باشد.

توجه: افرادی که تمایل به مشاوره حضوری دارند جهت تعیین زمان و رزرو وقت مشاوره با شماره 09033806196 در تلگرام پیام بدهند تا در اسرع وقت هماهنگی لازم با مشاوران تخصصی انتخاب رشته سراسری درخت دانش به عمل آید.

برای مشاوره تخصصی کنکور سراسری 97 بر اساس رشته ها و زیر گروهها بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

انتخاب رشته کنکور ریاضی ۹۷

مشاوره انتخاب رشته کنکور انسانی ۹۷

انتخاب رشته کنکور تجربی ۹۷

مشاوره انتخاب رشته سراسری درخت دانش

قطعه آخر پازل کنکور سراسری 97 که همان انتخاب رشته آزمون سراسری 97 می باشد را امیدوارم با نهایت تامل، تفکر، مشورت، راهنمایی از دیگران، به انجام برسانید. درخت دانش در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 با مشاوران مجرب و همچنین کارشناسان روان شناس در خدمت دوستان عزیز می باشند. مشاوره تحصیلی درخت دانش با طراحی الگوریتم مناسب، کم خطا و پر بازده با استفاده از تجارب مشاوران و بهره گیری از نتایج آنالیزشده نرم افزار انتخاب رشته کنکور دانشجو را به پاسخی مطلوب برای فرایند انتخاب رشته راهنمایی می کند. برای تماس با واحد مشاوره تحصیلی درخت دانش در باب موضوعات مختلف کنکور سراسری 97 می توانید با شماره گیری 9099072943 تماس، ویا به سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش مراجعه کرده و جواب سوالات خود را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: نرم افزار انتخاب رشته سراسری, نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 97, ویژگی نرم افزار انتخاب رشته, انتخاب رشته آزمون سراسری با استفاده از نرم افزار ا, انتخاب رشته آزمون سراسری با تخمین قبولی ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

 

دريافت کد سوابق تحصيلي ديپلم و پيش دانشگاهي کنکور سراسري 97

اطلاعيه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور در باره‌ تمديد مهلت زمان اعلام سوابق تحصيلي دوره پيش دانشگاهي و مشاهده سوابق تحصيلي داوطلبان آزمون‌ سراسري‌ سال 1397

براي مشاهده و دريافت کد سوابق تحصيلي ديپلم و پيش دانشگاهي پيرواطلاعيه هاي مورخ 27/3/97و16/4/97بدين وسيله به اطلاع کليه داوطلبان شرکت کننده درآزمون سراسري سال 1397که دانش آموز دوره پيش دانشگاهي سال جاري بوده ودرخردادماه سال 1397موفق به اخذ مدرک پيش دانشگاهي شده اند مي رساندبه منظوررفاه حال آن دسته ازداوطلباني که تا اين تاريخ 20/4/97 براي اعلام کد سوابق تحصيلي پيش دانشگاهي خوداقدامي نکرده اندترتيبي اتخاذ گرديده است که بتوانند تا تاريخ 23/4/97 به سايت اين سازمان مراجعه نمايند.

نحوه دريافت کد سوابق تحصيلي کنکور سراسري 97

دانش آموزان دوره پيش دانشگاهي سال جاري لازم است پس از دريافت کد سوابق تحصيلي دوره پيش دانشگاهي از سامانه جمع‌آوري اطلاعات و سوابق تحصيلي داوطلبان آزمون سراسري مربوط به وزارت آموزش وپرورش که سايت http://dipcode.medu. ir وثبت آن درسايت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به مشاهده سوابق تحصيلي خوداقدام نمايند.

بديهي است منحصرا سوابق تحصيلي داوطلباني که ازطريق وزارت آموزش وپرورش وحداکثرتاتاريخ 1/5/97 به اين سازمان واصل گردداعمال خواهدشد.

عدم اعلام کدسوابق تحصيلي پيش دانشگاهي توسط داوطلبان فوق درسايت سازمان سنجش دراين بازه زماني موجب عدم اعمال سوابق فوق درنمره کل نهايي آنان خواهدشد.

براي مشاهده پربازديدترين مقالات سايت جامع درخت دانش بر روي لينک هاي زير کليک کنيد:

نحوه انتخاب رشته کنکور 97

زمان انتخاب رشته کنکور 97

مشاهده دانلود دفترچه کنکور سراسري 97

 بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

مشاوره انتخاب رشته درخت دانش

مشاوران مجرب و با تجربه درخت دانش با ارائه اطلاعات کامل درباره هر رشته و هر دانشگاه و بازار کار و آينده شغلي هر رشته (مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسري 97) ، مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسري انساني 97، مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربي و رياضي 97، مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسري هنر و زبان 97، و همچنين بهترين انتخابها متناسب با تراز کسب شده هر فرد با شماره 9099072943 بدون نياز به گرفتن کد از طريق تلفن ثابت در طول 24 ساعته شبانه روز آماده پاسخگويي و راهنمايي به شما کنکوري هاي گرامي است.

تا موفقيت و رسيدن به رشته دلخواه خود همراهتان هستيم.

راههاي ارتباطي با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh
اينستاگرامسامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش

 



:: برچسب‌ها: دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی کنکور سراسری 97 , نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور سراسری 97 , کد سوابق تحصیلی , کد سوابق تحصیلی کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

 

انتخاب رشته کنکور سراسري علوم انساني

متقاضيان اين گروه آزمايشي در چند سال اخير کاهش يافته اند و بيش تر توجه ها به سمت رشته هايي چون گروه آزمايشي تجربي متمايل شده است اما کماکان افراد زيادي براي دستيابي به پرطرفدارترين رشته هاي اين گروه آزمايشي که حقوق , روانشناسي و حسابداري هستند در دانشگاه هاي معتبر دولتي , با يکديگر رقابت مي کنند .

ما در اين مقاله سعي کرده ايم اطلاعاتي از قبيل نحوه انتخاب رشته , تاثير سهميه در انتخاب رشته و کارنامه داوطلب در کنکور سراسري علوم انساني را براي داوطلبان اين رشته شرح دهيم .

نحوه انتخاب رشته کنکور سراسري علوم انساني

براي برخي داوطلبان اهميت دانشگاهي که قرار است در آن تحصيل کنند بيش تر است و برخي ها هم رشته تحصيلي برايشان مهم است , دانش آموزان بر اساس کارنامه و نتيجه ي اوليه اي که کسب کردند مي توانند در يکي از رشته هاي اين گروه آزمايشي به تحصيل بپردازند با توجه به اينکه در چند سال اخير امکان ادامه تحصيل در دانشگاه ها بدون آزمون سراسري هم فراهم شده است مي توان گفت که تمامي داوطلبان و دانش آموزان قادر به تحصيل در دانشگاه هاي علوم انساني هستند

. سهميه در انتخاب رشته کنکور سراسري علوم انساني

براي برخي از دانش آموزان گروه هاي آزمايشي سهميه هايي در نظر گرفته شده است . سهميه هاي خانواده شهدا , سهميه ايثارگران و آزادگان , سهميه جانبازان و سهميه مناطق .

سهميه مناطق با توجه به نوع منطقه يک , دو يا سه بودن به دانش آموزان تعلق مي گيرد . براي اطلاعات کامل در اين زمينه مي توانيد به دفترچه انتخاب رشته اين گروه آزمايشي مراجعه فرماييد .

کارنامه داوطلب رشته کنکور سراسري علوم انساني

کارنامه هايي براي تمامي افرادي که در آزمون سراسري شرکت کرده اند صادر مي شود , در اين کارنامه اطلاعاتي چون نمرات و درصدهاي هر درس , رتبه کل داوطلب , تراز داوطلب , سهميه و .. درج شده است . انتخاب رشته آزمون سراسري بايد منطبق و متناسب با اين کارنامه صورت گيرد .

براي مشاهده پربازديدترين مقالات سايت جامع درخت دانش بر روي لينک هاي زير کليک کنيد:

زمان انتخاب رشته کنکور سراسري 97

شرايط انتخاب رشته کنکور سراسري 97

مشاهده نتايج کنکور سراسري 97

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

مشاوره تحصيلي درخت دانش

مشاوران مجرب و با تجربه درخت دانش با ارائه اطلاعات کامل درباره هر رشته و هر دانشگاه و بازار کار و آينده شغلي هر رشته (مراحل انتخاب رشته کنکور سراسري 97)و همچنين بهترين انتخابها متناسب با تراز کسب شده هر فرد با شماره 9099072943 بدون نياز به گرفتن کد از طريق تلفن ثابت در طول 24 ساعته شبانه روز آماده پاسخگويي و راهنمايي به شما کنکوريهاي گرامي است.


راههاي ارتباطي با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اينستاگرام: سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش



:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کنکور سراسری علوم انسانی , نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری علوم انسانی , سهمیه در انتخاب رشته کنکور سراسری علوم انسانی , کارنامه داوطلب کنکور سراسری علوم انسانی , مشاوره کنکور سراسری علوم انسانی , راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری علوم انسانی ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷

نرم افزار انتخاب رشته

در پست های پیشین به صورت اجمالی با (نرم افزار انتخاب رشته) آشنا شدید و در این پست قصد داریم نگاهی عمیق تر به این نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 97 بیاندازیم و آن را تحلیل کنیم.

مطمئنا ذهن داوطلبان درگیر سوال های بسیاری در این  باب(نرم افزار انتخاب رشته کنکور) می شود که قصد داریم به تحلیل انها بپردازیم.

سوال هایی نظیر:

نرم افزار چیست؟

نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 97 چیست؟

نرم افزار انتخاب رشته چگونه کار می کند؟

نقاط ضعف یک نرم افزار انتخاب رشته چیست؟

کدام یک از نرم افزارهای موجود کاربردی تر هستن؟(مشاوره تحصیلی درخت دانش)

آیا برای یک انتخاب رشته درست استفاده از نرم افزار انتخاب رشته ضروری است؟

ملاک انتخاب و پیشنهاد رشته های معرفی شده توسط نرم افزار انتخاب رشته چه مواردی است؟

آیا ترندهای هرسال برای انتخاب رشته توسط این نرم افزار ها رعایت میشود؟

تفاوت انتخاب رشته ی سال 97 با سال های پیش و تاثیر آن در اعتبار نرم افزارهای انتخاب رشته چیست؟(شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷)

تعریف نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 97

لازم است در ابتدا تعریفی جامع از واژه نرم افزار ارائه دهیم. "نرم افزار، مجموعه ای از برنامه های رایانه ای، رویه ها و مستندات است که انجام کارهای مختلف بر روی یک سیستم رایانه ای را بر عهده دارد. در دانش رایانه و مهندسی نرمافزار تمام اطلاعات فراوری شده بوسیله سیستم کامپیوتر، برنامهها و داده ها را نرم افزار می نامند."

با استفاده از اطلاعات پذیرفته شدگان  کنکور (مثل رتبه، درصد، شهر محل پذیرش و...) در سال های پیشین تعدادی از موسسات طی چند سال اخیر دست به ابتکار جالبی زده اند به این صورت که شما رتبه ی کنکور 97 خود را در این نرم افزار وارد میکنید و این سیستم افرادی که رتبه یی شبیه به شما داشته اند و در هر رشته محل پذیرفته شده اند را لیست کرده و به شما نشان می دهد.

تاثیر علاقه در انتخاب رشته کنکور سراسری 97

متاسفانه نرم افزار انتخاب رشته علایق شما را در نظر نمی گیرد، و از اعمال ملاک های شخصی شما برای انتخاب یک رشته و دانشگاه  مناسب عاجز است به عنوان مثال جدا از علاقه شما که مهم ترن عامل می باشد ملاک های دیگری هم در انتخاب حائز اهمیت است، که اگر امروز آنها را نادیده بگیرد برای چند سال آینده تحصیلی باید با آنها دست و پنجه نرم کنید مثلا مسافت یک دانشگاه تا شهر محل سکونت شما، اینکه یک دانشگاه خدماتی از قبیل خوابگاه های دولتی ارائه می دهد یا نه. اینکه اساتید بهتر و قوی تر در هر رشته در کدام دانشگاه مشغول به تدریس و فعالیت هستند و...

اما تنها لطفی که نرم افزار انتخاب رشته در حق شما میکند این است که یک برشی از تعدادی پذیرفته شدگان سال های قبل را با ذکر تمامی رشته های مختلف که شاید درصد زیادی از آنها هم مدنظر شما نباشد را به شما نشان می دهد.

عامل مهم دیگری که نباید از آن چشم پوشی کرد این است که هرسال یک سری رشته های خاص ترند میشوند که تعداد زیادی از داوطلبان قصد تحصیل در آنها را دارند و در نتیجه حجوم علایق به این رشته ها زیاد می شود و این رشته ها با توجه به نیاز جامعه وجهه اجتماعی که دارند یا زیر ساخت هایی که برای آینده شغلی خوبی در آن رشته ایجاد میشود و دیگر عوامل بورس میشوند و باید دانست که ترندها در سال های مختلف متفاوت هستند.

کاربرد نرم افزار انتخاب رشته در کنکور 97

خوبی استفاده از آن این است که به طور تقریبی می توانید از وضعیت پذیرش در سالهای گذشته مطلع شوید. اما ایراد بزرگی که در همین زمینه وجود دارد این است که انتخاب رشته های این نرم افزارها براساس رتبه ی داوطلب می باشد اما در اصل، پذیرش از سوی سازمان سنجش از طریق نمرات تراز داوطلبان صورت می گیرد و این میتواند اعتبار و پایایی این نرم افزار های انتخاب رشته را زیر سوال ببرد.

به عنوان مثال فرض کنید کنکور پارسال از سطح سوالات راحت تری برخوردار بوده و سوالات کنکور امسال دشواری بیشتری داشته،  لذا تراز داوطلبان در سال گذشته از امسال  بالاتر می باشد و در نتیجه مثلا رتبه 1000 امسال با رتبه 1000 پارسال از تراز متفاوت و به دنبال آن شانس قبولی متفاوتی برخوردار است. حالا به همین نقطعه ضعف تغییر کردن ظرفیت های هر سال مخصوصا در رشته  های پرمخاطب را هم اضافه کنید.

بررسی نرم افزار انتخاب رشته از نگاه دیگر

و اما وجود یک تفاوت در کنکور امسال با پارسال میزان کاربردی بودن نرم افزار انتخاب رشته را برای داوطلبان امسال کمرنگ تر میکند! و آن این است که در کنکور امسال برخلاف سال های قبل تنها یک دفترچه برای هر دو گروه دولتی و آزاد ارائه شد اما تمام داده ها و اطلاعت این نرم افزار بر اساس کنکور سال های گذشته می باشد که آزمون آزادو سراسری جدا برگذار میشدند و در نتیجه تراز ها و رتبه های متفاوتی را هم دارا بودند.

از دیگر ضعف های نرم افزار انتخاب رشته می توان به این مورد اشاره کرد که هر ساله تعدادی از رشته ها یا حذف می شوند یا تعدادی رشته در بعضی دانشگاه ها اضافه می شوندو یا ظرفیت ها تغییر می کند و این موارد اصلا در نرم افزارهای انتخاب رشته لحاظ نخواهد شد.

اهمیت مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

یک مشاور با در نظر گرفتن شرایط مخصوص داوطلب، استعداد، تراز کنکور 97، پر درآمدترین رشته و بازار کار، علاقه، تراز آخرین نفر قبولی کنکور 96، مسافت و سطح علمی دانشگاهها و بسیاری از فاکتورهای دیگر می تواند انتخاب رشته ای را انجام دهد که نرم افزار انتخاب رشته تنها یکی از فاکتورها را دارا می باشد.

توجه: افرادی که تمایل به مشاوره حضوری دارند جهت تعیین زمان و رزرو وقت مشاوره با شماره 09033806196 در تلگرام پیام بدهند تا در اسرع وقت هماهنگی لازم با مشاوران تخصصی انتخاب رشته سراسری درخت دانش به عمل آید.

برای مشاوره تخصصی رشته ها و زیر گروهها بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی ۹۷

مشاوره انتخاب رشته کنکور انسانی ۹۷

مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی ۹۷

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری درخت دانش

در آخر این نکته را نیز باید گوشزد کرد که شما به عنوان یک شرکت کننده در کنکور که حدود یک سال از مهم ترن سال های زندگی خود را وقف درس کردید و انرژی و هزینه در این راه گذاشتید تا چه اندازه ورود به رشته، دانشگاه و شهر خاصی می تواند در سرنوشت و آینده شما تاثیر بگذارد؟ و تا چه اندازه با دید باز به این راه قدم می گذارید؟ مطمئنا خیلی زیاد...

پس هرگز این نکته را فراموش نکنید که به نرم افزار انتخاب رشته اطمینان صرف نداشته باشید! بلکه به آن به عنوان یک گزینه در کنار باقی موارد کاراتر و اطمینانی تر موجود نگاه کنید. در این راه  برای انتخاب رشته و انتخاب مسیر و سرنوشت شما مشاورین زبده درخت دانش همواره آماده ی خدمات رسانی به هم وطنان عزیز هستند.

مشاوره تحصیلی درخت دانش برای پیشبرد اهداف بلند مدت و کوتاه مدت خود در راستای رسیدن به موفقیت های شما عزیزان، با تلاش های شبانه روزی خود در باب موضوع مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری، با مشاوران مجرب خود در خدمت شما دوستان عزیز خواهد بود.

برای ارتباط با واحد مشاوره تحصیلی درخت دانش با شماره گیری(تلفن ثابت بدون کدگیری) 9099072943 می توانید تماس حاصل فرمایید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرامسامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 97، نرم افزار انتخاب رشته، مشاوره انتخاب رشته با نرم افزار انتخاب رشته، انتخاب رشته با نرم افزار انتخاب رشته ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

 

انتخاب رشته کنکور سراسري رياضي

هرساله تعداد زيادي داوطلب در گروه هاي آزمايشي مختلفي با هم رقابت مي کنند , رشته هاي کنکور سراسري رياضي پس از تجربي پرطرفدارترين گروه آزمايشي در کنکور هاي سراسري هستند . به هنگام برگزاري آزمون داوطلبان و دانش آموزان اين رشته بايد آمادگي کافي را داشته باشند چرا که تعداد کثيري از داوطلبان با اختلاف اندکي در رتبه به رقابت با يکديگر مي پردازند .

گروه آزمايشي رياضي نيز مي توانند مانند ساير گروه هاي آزمايشي در دوره هاي روزانه , شبانه يا نوبت دوم , نيمه حضوري و صرفا با سوابق تحصيلي پذيرفته شوند . در اينجا به شرح شرايط و ويژگي هاي دو دوره ي روزانه و شبانه خواهيم پرداخت .

روزانه

مدارک کسب شده از اين دانشگاه ها اعتبار بالايي در ميان ساير دانشگاه ها دارد و افراد فارغ التحصيل از دانشگاه هاي روزانه به شرط داشتن مهارت کافي زودتر در بازار کار جذب مي شوند .

پس از اتمام دوره ي تحصيلي در دانشگاه روزانه فارغ التحصيل نسبت به تحصيل دوره رايگان تعهد خدمت در کشور را دارد و تا پايان اين دوره حق خروج از کشور را نداشته مگر اينکه هزينه آن را بپردازد .

دانشگاه هاي دولتي روزانه هيچ وجهي بابت تحصيل از دانشجويان خود دريافت نمي کند و هزينه هاي جاري مانند خوابگاه و غذاي دانشجويي هم بسيار اندک و ارزان است که پس از اتمام دانشگاه به صورت اقساطي و يا يکجا از دانشجو دريافت مي گردد .

• شبانه

دانشگاه هاي شبانه يا نوبت دوم همان مدارک دوره روزانه را به فارغ التحصيلان خود مي دهد چرا که کيفيت تحصيل در اين دانشگاه ها مانند دوره هاي روزانه است اما در اين دوره از دانشجو شهريه اخذ مي گردد و ميزان آن هم به سطح علمي دانشگاه بستگي دارد , دانشگاه هاي خوب مبلغ بيش تري از دانشجويان اخذ مي کنند .

ديگر تفاوت اين دوره با دوره ي روزانه عدم تعهد خدمت است چرا که دانشجو تمام هزينه هاي تحصيل خود را پرداخت مي نمايد , مدرک اتمام دانشگاه پس از فارغ التحصيلي به فرد داده مي شود و اجباري براي ماندن در کشور وجود نخواهد داشت .

برای مشاهده پربازدیدترین مقالات سایت جامع درخت دانش بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 97

سامانه انتخاب رشته مجازی

 دفترچه کنکور سراسری 97

لیست رشته های بدون ککور دانشگاه آزاد 97



:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی , انتخاب رشته کنکور سراسری گروه تجربی , انتخاب رشته دانشگاه آزاد تجربی , انتخاب رشته تجربی 97 , انتخاب ر مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی 97شته کنکور ریاضی 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

 

 

 

انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی

پارمترهای زیادی در انتخاب رشته ی کنکور سراسری تاثیر گذار است که داوطلب باید همه ی این موارد را در نظر بگیرد و با اطلاعات و آگاهی کافی انتخاب رشته کند .

یکی از این پارامترها رشته تحصیلی داوطلب در دوران دبیرستان است , اینکه فرد در چه گروه آزمایشی شرکت کرده اهمیت ویژه ای دارد . همانطور که می دانید رشته تجربه پرطرفدارترین رشته در کنکور سراسری است , همه ساله حدود 500 هزار داوطلب در این گروه آزمایشی شرکت می کنند به همین دلیل قبولی در این رشته کار راحتی نیست .

انتخاب رشته آزمون سراسری با توجه به کارنامه اولیه که رتبه ی کل , تراز و سهمیه داوطلب در آن درج شده است صورت می پذیرد .

رشته های بخصوصی در گروه آزمایشی تجربی وجود دارد که پرطرفدارتر است و تاکید داوطلبان بر روی قبولی در این رشته هاست . رشته های پزشکی , دندانپزشکی , داروسازی , فیزیوتراپی و علوم آزمایشگاهی در صدر آن ها هستند و همین هم قبولی در این رشته ها را سخت و دشوار نموده است .

به هنگام انتخاب رشته داوطلبان گروه آزمایشی تجربی فارغ از رتبه و ترازی که دارند رشته های مورد علاقه خود را لیست کنند و بر اساس اولویت هایی که دارند آن ها رتبه بندی نمایند .

پس از آن می توانند به تحقیق و پرس و جو در مورد بازار کار هریک از رشته ها بپردازند و رشته ای دقیقا مطابق با علاقه و توانایی شان انتخاب کنند و در اولویت های خود قرار دهند .

کارنامه انتخاب رشته تجربی

کارنامه و نتایج اولیه که منتشر شد داوطلبان به مدت دو هفته وقت دارند تا به انتخاب رشته بپردازند , اطلاعات مهمی چون وضعیت مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه ها , سهمیه , رتبه داوطلب , استان بومی و .. که در کارنامه گنجانده شده است برای انتخاب رشته بسیار کاربردی هستند و امکان قبولی در رشته ها بر اساس همین اطلاعات تعیین می گردد .

در نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 به نکات زیادی باید توجه نمود پیشنهاد می کنیم که پست مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری 97 را در سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش مطالعه نمایید.

برای مشاهده پربازدیدترین مقالات سایت جامع درخت دانش بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

راهنمای انتخاب رشته کنکور تجربی 97

دفترچه انتخاب رشته تجربی کنکور سراسری 97

مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری 97

انتخاب رشته رایگان

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوران مجرب و با تجربه درخت دانش با ارائه اطلاعات کامل درباره هر رشته و هر دانشگاه و بازار کار و آینده شغلی هر رشته (مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری 97)و همچنین بهترین انتخابها متناسب با تراز کسب شده هر فرد با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت در طول 24 ساعته شبانه روز آماده پاسخگویی و راهنمایی به شما کنکوریهای گرامی است.


راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 



:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی , انتخاب رشته تجربی 97 , انتخاب رشته کنکور تجربی دانشگاه آزاد , انتخاب رشته دانشگاه آزاد گروه تجربی , انتخخب رشته تجربی , مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی , مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی دانشگاه ازاد ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

 

 

تراز قبولی  رشته پرستاری کنکور سراسری 97

 

  • تراز قبولی اصفهان ؟
  • تراز قبولی تهران ؟
  • ترازقبولی مشهد؟
  •   ترازقبولی خرم آباد؟
  •   ترازقبولی اراک؟
  • ترازقبولی ورامین؟
  • ترازقبولی واحدسبزوار؟
  • و ...  ؟؟؟؟

 

 

معرفی رشته پرستاری

قبل ازاینکه پاسخ سوالات بالارا بدهیم توضیحی مختصردررابطه با رشته پرستاری خواهیم داد، رشته پرستاری ازلحاظ لغوی به معنای مراقبت کردن ازبیماراست .

درحال حاضر پرستاری به عنوان یک رشته علمی شناخته شده است و متخصص رشته پرستاری باید علوم بسیاری را فرا بگیرد و کاربرد آن ها را درارتباط با مریض بیاموزد.

درواقع می توان گفت یک پرستار به  نوعی نقش درمانی و نقش هماهنگ کننده و نقش مراقبت کننده و نقش حفاظتی را برای بیمار دارد.

یک پرستار می توان مرتبط با رشته پرستاری نیز وارد بازار کاری شود، پرستاری از جمله رشته هایی است که از بازار کاری خوبی  برخوردار است، درواقع یک پرستار می تواند در درمانگاه ها و بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی و یادر صنعت برای مراقبت از سلامت و بهداشت کارکنان صنایع مختلف در سازمان تربیت بدنی و مراکز ورزشی به عنوان یکی از اعضای اصلی تیم مراقبت پزشکی درآموزش و پرورش فعالیت کند.

 

 

تراز قبولی آخرین نفر قبولی در رشته پرستاری

اگر بخواهیم تراز قبولی پرستاری مشهد در سال 95 و 96 را با هم مقایسه ای داشته باشیم می بینیم که تراز نمره قبولی مشهد در سال 95 تراز 7751 می باشد درحالیکه درسال 96 تراز قبولی پرستاری درحالت خوش بینانه ترازی بین 7869 تا 7944 بود.

که از مقایسه این دو تراز می توان دریافت که درسال 96 تراز نمره قبولی برای پرستاری مشهد افزایش داشته است که این آمار نشان می دهدتعداد متقاضیان درسال 96 افزایش پیداکرده است که البته هرساله شاهد افزایش تعداد متقاضیان می باشیم.

ولی دررابطه با رتبه پرستاری دانشگاه های سراسری میتوان گفت رتبه کشوری پرستاری درمنطقه 1 برابر با 8982 گزارش شده است و در دانشگاه های سراسری مشهد داوطلبان در منطقه 2 با رتبه کشوری 17604 توانستند رشته پرستاری قبول شوند.

 

 

مشاوره انتخاب رشته پرستاری کنکور سراسری 97

داوطلبان کنکورمی توانند جهت دریافت اطلاعات کامل درباره ترازنمره قبولی و رتبه کسب شده پرستاری هم برای کنکورسراسری وهم دانشگاه آزاد باشماره 9099072943 بدون کدگیری ازطریق تلفن ثابت با مشاوران مجرب وبا تجربه درخت دانش تماس گرفته و آینده تحصیلی وشغلی خود را با راهنمایی های مشاوران درخت دانش هموار سازند.

 

رشته پرستاری بدون کنکور سراسری 97

هرساله تعداد زیادی از داوطلبان، متقاضی شرکت در پرستاری بدون کنکور می شوند و قصد تحصیل در این رشته را دارند؛ اما بهتر است ابتدا این رشته را برای شما معرفی کنیم و شما را بهتر با آن آشنا سازیم.

مراکز بهداشتی و درمانی اغلب محیط کار پرستاران است؛ پرستاران در کنار بیماران عفونی، بیماران واگیر دار، بیماران صعب العلاج و یا بیمارانی که ممکن است دچار قطع عضو شده باشند و تنها عشق و علاقه و انسانیت است که شما را در این شغل قرار می دهد.

شرایط ثبت نام رشته پرستاری بدون کنکور

اگر تصمیم قطعی برای شرکت در رشته را دارید و می خواهید بدون کنکور وارد دانشگاه شوید باید این نکته را بدانید که در کشورما ورود به رشته پرستاری بدون کنکور ممکن نمی باشد، مگر اینکه در دانشگاه های بین المللی این رشته را قرار دهند ویا در دانشگاه های خارج از کشور ادامه تحصیل بدهید؛ برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در خارج کشور و نحوه و شرایط بدون کنکور رشته پرستاری و پیراپزشکی در ایران آن می توانید با مشاورین مجرب تحصیلی به شماره 9099072943 تماس حاصل فرمایید و بر روی لینک های زیر کلیک نمایید.

 

کارگردانی بدون کنکور

انتخاب رشته کنکور سراسری 97

درخت دانش

 حسابداری بدون کنکور

رشته های بدون کنکور تهران شمال

پرستاری بدون کنکور

بازارکار رشته پرستاری بدون کنکور

هرساله تعداد افراد زیادی در رشته پرستاری فارغ التحصیل می شوند، اما برخلاف آن مراکز درمانی گنجایش پذیرش این تعداد داوطلب را ندارد؛ متاسفانه بازار کار رشته پرستاری در ایران در حال حاضر مناسب نمی باشد و امید بهبود این وضعیت را می توان انتظار داشت.

شهریه رشته پرستاری دانشگاه آزاد

طی سالیان گذشته شهریه  دانشگاه آزاد برای رشته پرستاری به طور میانگین چهار و نیم ملیون تومان به بالا بوده و با توجه به واحد های عملی این مبلغ تغییر خواهد کرد.

 

برای دریافت مشاوره تحصیلی، انتخاب رشته، اطلاع از شرایط تحصیل در خارج از کشور، رشته های پزشکی و پیراپزشکی بدون کنکور می توانید با مشامورین مجرب درخت دانش تماس حاصل نمایید.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: تراز قبولی رشته پرستاری کنکور سراسری 97 , تراز قبولی آخرین نفر قبولی در رشته پرستاری , مشاوره انتخاب رشته پرستاری کنکور سراسری 97 , مشاوره انتخاب رشته پرستاری 97 , پرستاری بدون کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری علوم انسانی 97

متقاضیان رشته علوم انسانی کنکور سراسری 97 در چند سال اخیر کاهش یافته اند و بیش تر توجه ها به سمت رشته هایی چون گروه آزمایشی تجربی کنکور سراسری 97 متمایل شده است اما کماکان افراد زیادی برای دستیابی به پرطرفدارترین رشته های دانشگاهی علوم انسانی که شامل حقوق , روانشناسی و حسابداری هستند در دانشگاه های معتبر دولتی , با یکدیگر رقابت می کنند .

ما در این مقاله سعی کرده ایم اطلاعاتی از قبیل شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری 97 ، تاثیر سهمیه در انتخاب رشته کنکور سراسری 97 و کارنامه داوطلب در کنکور 97 سراسری علوم انسانی را برای داوطلبان این رشته شرح دهیم .

• نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری علوم انسانی

شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 97 برای برخی داوطلبان اهمیت دانشگاهی که قرار است در آن تحصیل کنند بیش تر است و برخی ها هم رشته تحصیلی برایشان مهم است , دانش آموزان بر اساس کارنامه و نتیجه ی اولیه ای که کسب کردند می توانند در یکی از رشته های علوم انسانی 97 آزمایشی به تحصیل بپردازند با توجه به اینکه در چند سال اخیر امکان ادامه تحصیل در دانشگاه ها بدون آزمون سراسری هم فراهم شده است می توان گفت که تمامی داوطلبان و دانش آموزان قادر به تحصیل در دانشگاه های علوم انسانی هستند .

• سهمیه در انتخاب رشته کنکور سراسری علوم انسانی

برای برخی از دانش آموزان گروه های آزمایشی سهمیه هایی در نظر گرفته شده است . سهمیه های خانواده شهدا , سهمیه ایثارگران و آزادگان , سهمیه جانبازان و سهمیه مناطق .

سهمیه مناطق با توجه به نوع منطقه یک , دو یا سه بودن به دانش آموزان تعلق می گیرد، سهمیه های خوانواده شهدا و ایثارگران بر حسب درصد ایثارگری 25 درصد یا 5 درصد ظرفیت کل دانشگاهها را برای قبولی در آن دانشگاه دارند.

برای اطلاعات کامل در این زمینه می توانید به دفترچه انتخاب رشته کنکر سراسری 97 علوم انسانی در سایت جامع درخت دانش مراجعه نمایید مراجعه فرمایید .

• کارنامه داوطلب رشته کنکور سراسری علوم انسانی کارنامه هایی برای تمامی افرادی که در آزمون سراسری 97 شرکت کرده اند صادر می شود، در این کارنامه اطلاعاتی چون نمرات و درصدهای هر درس، رتبه کل داوطلب در منطقه و کشوری، تراز داوطلببرای انتخاب رشته دانشگاه آزاد، نوع سهمیه داوطلب شامل مناطق یا ایثارگری و .. درج شده است .

مشاوره انتخاب رشته آزمون سراسری 97 باید منطبق و متناسب با این کارنامه صورت گیرد .

اهمیت مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

امر انتخاب رشته کنکور سراسری یکی از مهمترین تصمیماتی است که داوطلب در دوره تحصیلی خود باید انجام دهد، از این رو مشاوره انتخاب رشته سراسری 97 درست و منطقی بر اساس نیازهای حال کشور(بازار کار) علاقه واستعدادیابی و غیره می تواند آینده هر کدام از داوطلبین کنکور سراسری را رقم بزند. ما برای انتخاب رشته کنکور سراسری 20 فاکتور داریم که همه باید بر اساس اولویت بررسی شوند و برای هر کدام از داوطلبین بر اساس رتبه منطقه در زیرگروه، رشته و دانشگاه مورد نظر، ظرفیت رشته ها و دانشگاهها و ... بتوانیم بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97 را برای شما داوطلبین کنکور سراسری انجام داده به نحوی که هیچ یک از رشته ها و دانشگاهها نباشد که بررسی نکرده باشیم.

برای مشاهده پربازدید ترین مقالات درخت دانش بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

نتایج اولیه کنکور 97

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

انتخاب رشته کنکور سراسری 97

مشاوره تلفنی انتخاب رشته و مشاوره تحصیلی با تجربه انتخاب رشته 97 درخت دانش

می تواند برای رقم زدن آینده شما با انتخاب رشته صحیح ومنطقی بهترین مشاوره انتخاب رشته سرایر 97 شما باشد. برای مشاوره انتخاب رشته آنلاین و مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97 مجازی و حضوری میتوانید با شماره 9099072943 از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره تماس حاصل نمایید.

توجه: افرادی که تمایل به مشاوره حضوری دارند جهت تعیین زمان و رزرو وقت مشاوره با شماره 09033806196 در تلگرام پیام بدهند تا در اسرع وقت هماهنگی لازم با مشاوران تخصصی انتخاب رشته سراسری درخت دانش به عمل آید.



:: برچسب‌ها: مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری علوم انسانی 97 , مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی , مشاوره انتخاب رشته کنکور گروه علوم انسانی , مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد گروه علوم انسانی ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد , هر فردی با هر سطح سواد و دانش قادر به راهنمایی داوطلبان و دانش آموزان نیست چه بسا افرادی در قبال گرفتن هزینه های زیادی اقدام به ارائه مشاوره می کنند ولی عدم آگاهی و دانش آن ها موجب شده که داوطلب انتخابی ناشیانه و نادرستی کرده و زحمات چندین ساله خود را به باد دهد و مجبور شود یک سال دیگر را هم برای راهیابی به دانشگاه تلاش کند .

داوطلبان بایستی به مطالعه دقیق دفترچه های انتخاب رشته کنکور سراسری که برای هر رشته به طور جداگانه منتشر می شود بپردازند و در صورت وجود ابهام یا هرگونه سوالی با مراکز معتبر مشاوره به صورت حضوری یا تلفنی در تماس باشند و راهنمایی های لازم را از این مراکز دریافت کنند .

در دفترچه کنکور سراسری اطلاعات و نکات مهمی چون کد رشته ها و دانشگاه ها , ظرفیت هر رشته و دانشگاه , شرایط پذیرش دانشگاه ها , تخصیص خوابگاه های دانشجویی , سهمیه داوطلبان و .. درج شده است .

فرایند انتخاب رشته کنکور سراسری

روال انتخاب رشته هر ساله به این صورت است که سازمان سنجش مدت زمان معینی را برای انتخاب رشته تعیین می کند و این مهلت پس از انتشار نتایج اولیه به داوطلبان داده می شود .

• ابتدا به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و اطلاعات فردی خود را به جهت وارد شدن به صفحه انتخاب رشته وارد کنید .

• تمامی کد محل ها و رشته هایی که از قبل نوشته اید و اولویت بندی کرده اید وارد فرم انتخاب رشته نمایید .

• دانشگاه و رشته هایی که در فرم وارد کرده اید با لیست خود تطبیق دهید تا هیچ رشته و دانشگاهی را اشتباه وارد نکرده باشید .

• پس از اتمام انتخاب رشته سیستم به شما یک کد 15 رقمی می دهد آن را یادداشت کنید و نزد خود نگه دارید .

انتخاب رشته کنکور سراسری یکی از حساس ترین و سرنوشت سازترین مرحله از زندگی هر فرد را به خود اختصاص می دهد. زیرا که یک انتخاب نادرست زندگی فرد را در مسیر دیگری بده که نتواند پله های ترقی را در مقایسه با یک انتخاب درست انجام دهد. در سالهای گذشته مواردی به چشم می خورد که علی رغم کسب تراز و رتبه بالا داوطلب با انتخاب رشته نادرست باعث شده تا رشته و دانشگاهی که در حد و شأن رتبه و تراز او بوده را کسب نکند و با نارضایتی در ثبت نام مشغول به ادامه تحصیل شود. پس تنها پیشنهاد درخت دانش به شما داوطلبان ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی این است که مواظب انتخاب های خود باشید و با افراد آگاه و مجرب مشورت نمایید.

برای مشاهده پربازدیدترین مقالات درخت دانش بر روسی لینک های زیر کلیک کنید:

نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 97

انتخاب رشته

مشاوره تحصیلی درخت دانش

نتایج اولیه کنکور سراسری 97

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 97

 

 مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

مشاوران مجرب و با تجربه درخت دانش با آگاهی های لازم درباره انتخاب رشته کنکور سراسری، انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد، انتخاب رشته بدون کنکور، بازار کار و شرایط ادامه تحصیل در هر رشته، و اطلاعاتی راجع به هر دانشگاه و ... به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی و مشاوره و راهنمایی شما علم دوستان گرامی می باشد. جهت دریافت اطلاعات کامل و انتخاب رشته ای درست و منطقی با شماره 9099072943 تماس بگیرید و آینده تحصیلی و شغلی روشنی را برای خود رقم بزنید.



:: برچسب‌ها: مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری , مشاوره انتخاب رشته , مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد , مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی , مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی , مشاوره انتخاب رشته کنکور انسانی , مشاوره انتخاب رشته کنکور هنر , مشاوره انتخاب رشته کنکور زبان خارجه , ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

 

راهنما انتخاب رشته کنکور سراسری

برای داشتن یک انتخاب درست باید به عوامل و فاکتورهایی توجه کرد , مهم ترین این فاکتورها توجه به میزان علاقه مندی فرد به رشته تحصیلی است .

رشته ی تحصیلی شما در دانشگاه آینده ی شغلی شما را رقم می زند که باید براساس توانمندی ها و استعدادهایتان باشد , انتخاب ناآگاهانه سبب بروز مشکلاتی در زندگی شخصی و اجتماعی شما و هم چنین هدر رفتن استعداد ها و توانمندی هایتان می گردد پس دقت کافی را در این باره داشته باشید .

نکات مهم انتخاب رشته کنکور سراسری

• در ابتدا رشته های دانشگاهی را بر اساس علایق خود اولویت بندی کنید , عدم علاقه به رشته باعث بی انگیزگی تان می گردد .

• بر اساس شرایط موجود به انتخاب رشته بپردازید و توانایی هایتان را در نظر بگیرید , عدم همخوانی رشته با استعاداهایتان مشکلاتی را برای شما به همراه خواهد داشت .

• رتبه و تراز خود را در انتخاب رشته تان در نظر بگیرید , افرادی که مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه های دولتی شده باشند در کارنامه اولیه شان درج می شود .

• آینده ی شغلی تان را تصور کنید و بر اساس آن تصمیم بگیرید , شغلی که انتخاب می کنید تاثیر مستقیم بر سلامت روح و جسم شما خواهد داشت .

• حتما از فردی با تجربه در این زمینه مشاوره بگیرید , با خانواده خود مشورت کنید و در صورت لزوم از یک مشاور راهنمایی بگیرید .

• در مورد رشته ها اطلاعات بیش تری کسب کنید و در مورد هر یک از آن ها پرس و جو کنید , ممکن است با علایق شما ناسازگار باشد .

• در شرایطی اقدام به انتخاب رشته کنید که استرس و اضطراب نداشته باشید , اضطراب مانع از این می شود که تصمیمی درست بگیرید .

• اگر شهر دیگری را برای تحصیل انتخاب کرده اید به مواردی چون ; خوابگاه , مسافت محل انتخابی تا محل زندگی و .. توجه کنید .

برای مشاهده پربازدیدترین مقالات سایت جامع درخت دانش بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

انتخاب رشته کنکور 97

اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 97

رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

راهنمای انتخاب رشته کنکور 97

مشاوره انتخاب رشته کنکور 97

بدون کنکور مهر 97

مشاوره تحصیلی درخت دانش

جهت دریافت اطلاعات کامل درباره انتخاب رشته کنکور سراسری 97، اطلاعات کامل درباره رشته ها و دانشگاه ها و بازار کار و وضعیت ادامه تحصیل در هر رشته و همچنین انتخاب رشته درست و منطقی با مشاوران مجرب درخت دانش با شماره 9099072943 بدون کدگیری از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید و آینده شغلی و تحصیلی خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید.



:: برچسب‌ها: راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری 97 , راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 , راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 , راهنمای انتخاب رشته بدون کنکور 97 , راهنمای انتخاب رشته تجربی 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

 

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری

دغدغه اصلی داوطلبان پس از برگزاری کنکور سراسری و انتشار کارنامه اولیه انتخاب رشته است , اهمیت این مرحله به اندازه کنکور است چرا که انتخاب نادرست و ناآگاهانه سبب عدم پذیرش داوطلب در رشته و دانشگاه مورد علاقه اش می گردد که دانشجو یا باید از روی اجبار در آن رشته و دانشگاه تحصیل کند و یا یک سال دیگر برای راه یابی به دانشگاه تلاش نماید و این باعث بی انگیزگی دانشجو و دانش آموز می گردد .

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری

یک هفته پس از اینکه نتایج اولیه اعلام شد آغاز می گردد , داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می شوند می توانند در مدت زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش رشته و دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنند . زمان انتخاب رشته آزمون سراسری از نیمه دوم مرداد ماه آغاز و تا پایان مرداد ماه نیز ادامه دارد و انتخاب رشته در دانشگاه های آزاد هم حدودا در نیمه ی اول شهریور ماه شروع می شود .

دفترچه انتخاب رشته برای هر رشته و گروه آزمایشی متفاوت است و زمان انتشار آن هم پس از اعلام نتایج اولیه است .

در دفترچه انتخاب رشته کنکور قوانین و اطلاعاتی مهمی چون لیست رشته های کنکور سراسری , ظرفیت پذیرش دانشگاه و رشته ها , کد رشته محل ها و .. گنجانده شده است و به همین دلیل هم داوطلب باید تمامی مطالب مندرج در آن را مطالعه نماید و با در نظر گرفتن علایق خود اقدام به انتخاب ه نماید .

روال انتخاب رشته هر ساله به این صورت است که داوطلب 150 رشته و کد محل را در فرم انتخاب رشته خود جای می دهد , رشته و دانشگاهی که داوطلب انتخاب می کند باید بر اساس کارنامه اولیه و توانایی هایش باشد . در کارنامه ی اولیه ای که دانش آموز دریافت می کند تراز و رتبه کل درج شده است , داوطلب با دریافت راهنمایی از مشاورین به صورت حضوری یا تلفنی می تواند انتخاب مناسب تری داشته باشد .

برای مشاهده پربازدیدترین مقالات درخت دانش بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97

درخت دانش

نتایج کنکور سراسری 97

زمان ثبت نام بدون کنکور 97

نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری97

مشاوره تحصیلی درخت دانش

جهت دریافت اطلاعات کامل درباره انتخاب رشته کنکور سراسری 97، اطلاعات کامل درباره رشته ها و دانشگاه ها و بازار کار و وضعیت ادامه تحصیل در هر رشته و همچنین انتخاب رشته درست و منطقی با مشاوران مجرب درخت دانش با شماره 9099072943 بدون کدگیری از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید و آینده شغلی و تحصیلی خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید.



:: برچسب‌ها: زمان انتخاب رشته کنکور سراسری , زمان انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

 

 

 

 

خدمات مشاوره تحصیلی درخت دانش سال 97

بخش جزءی از خدمات مشاوره تحصیلی درخت دانش به طالبان دانش سرتاسر ایران از ابتدایی تا دکتری انتخاب رشته کنکور سراسری 97، شرایط ورود بدون کنکور به رشته های پزشکی و پیراپزشکی، ثبت نام دانشگاههای بدون کنکور 97، معرفی رشته ها و دانشگاهها، تحصیل در خارج از کشور، برنامه ریزی کنکور سراسری 98 تمامی رشته ها و ... می باشد و در تمامی این مراحل در کنار شما داوطلبین عزیز خواهیم بود.

راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷

انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷ مهمترین و سرنوشت سازترین مرحله از زندگی هر دانش آموز را به خود اختصاص داده است. زیرا که تمامی تلاش ها و اهداف یک دانش آموز در این مرحله وارد مسیر دیگری شده و به نتیجه نزدیکتر می شود. اما گاهی مشاهده می کنیم متاسفانه به دلیل عملکرد ضعیف دانش آموز در مرحله انتخاب رشته آن رشته ای را که شایسته رتبه اکتسابی اوست کسب نخواهد کرد. نحوه صحیح انتخاب رشته در زندگی تحصیلی و شغلی دانش آموز و ساختن آینده ای روشن کارساز است.

از آنجا که کنکور سراسری از سال 92 به بعد با کنکور دانشگاه آزاد یکی شده است، اما مسیر انتخاب رشته دانشگاه دولتی و دانشگاه آزاد کاملا با هم متفاوت است . در انتخاب رشته کنکور سراسری باید در سایت سنجش اقدام به انتخاب 150 کد رشته محل نمود اما در انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سایت آزمون می توان فقط 20 انتخاب را برگزید، برای دریافت شرایط انتخاب رشته کنکور 97 بر روی لینک رنگی زیر کلیک نمایید:

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷ درخت دانش

مشاوران مجرب و باتجربه درخت دانش با انتخاب رشته کنکور منطقی و اولویت بندی بر اساس رتبه زیرگروه ها، سوابق تحصیلی (30 درصد تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 97) داوطلب، آخرین رتبه قبولی در هر رشته و دانشگاه 5 سال قبل کنکور،علاقه و بازار کار هر کدام از رشته های دلخواه داوطلب، تاثیر سهمیه مناطق 25 و 5 درصد در کنکور 97 و ... می توانند در ساختن آینده تحصیلی و شغلی روشن و هدفمند در کنار شما داوطلبان عزیز انتخاب رشته کنکور سراسری 97 باشند.

برای ارتباط و رفع سوالات و انتخاب رشته کنکور 97 هدفمند خود میتوانید با شماره گیری شماره 9099072943 ازطریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره تماس حاصل نمایید.

توجه: افرادی که تمایل به مشاوره حضوری دارند جهت تعیین زمان و رزرو وقت مشاوره با شماره 09033806196 در تلگرام پیام بدهند تا در اسرع وقت هماهنگی لازم با مشاوران تخصصی انتخاب رشته سراسری درخت دانش به عمل آید.

شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری 97

معیارهای درست و منطقی در انتخاب رشته سراسری 97 آگاهی و تفسیری درست از بندهای مختلف کارنامه کنکور که شامل: نمره کل، میزان تاثیر سوابق تحصیلی، رتبه در منطقه و کشور، سهمیه متعلقه به هر دانش آموز، نمره کل یا همان تراز، مقایسه تراز هر داوطلب با رتبه های برتر که دارای تراز 13000 و ارقامی در این حدودند، شناخت درباره رشته های دانشگاهی و واحدهای ارائه شده هر رشته در دانشگاه، بازار کار، موقعیت و وضعیت رفاهی هر دانشگاه و .... از معیارهای انتخاب رشته منطقی به شمار می آیند، برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری سال 97 بر روی لینک رنگی زیر کلیک نمایید:

 

شرایط انتخاب رشته کنکور 97

ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی 97

هر سال در دو دوره مهرماه و بهمن ماه پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد انجام می گیرد.

دانشگاه آزاد طی سالهای گذشته برای اولین باردر نیمسال دوم بهمن 96 بر اساس سوابق تحصیلی یا همان معدل کتبی ثبت نام وپذیرش انجام داد و دیگر همانند سالهای قبل زمان ثبت نام مهم نمی باشد و هر کسی زودتر اقدام به ثبت نام انجام دهد تفاوتی در قبولی آن ندارد و تا پایان زمان ثبت نام همه داوطلبان بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند ثبت نام خود را در سایت بدون کنکور انجام دهند،

معدل کتبی دیپلم نقش بسزایی در قبولی داوطلب در رشته مورد نظر دارد و متجانس بودن رشته پیش دانشگاهی با رشته انتخابی ادامه تحصیل می تواند در قبولی داوطلب نقشی تعیین کننده داشته باشد، برای اطلاع از تاثیر سوابق تحصیلی در انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 و همچنین معدل لازم برای ورود به هر کدام از رشته های بدون کنکور مورد نظر بر روی لینک زیر کلیک نمایید، و یا با مشاوران بدون کنکور درخت دانش در تماس باشید.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97

سوابق تحصیلی : بدین معناست که معدل کتبی مدرک پیش دانشگاهی دانشجویان رشته های نظری و معدل دیپلم رشته های فنی و حرفه ای  ملاک پذیرش در ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور سال 97 خواهد بود.

 

 

تحصیل در خارج از کشور درخت دانش

 

 

 

شرایط تحصیل در خارج از کشور چگونه می باشد؟

 

 

نحوه پذیرش داوطلبان بدون کنکور رشته های پزشکی و پیراپزشکی نیمسال اول 97-98 چگونه است؟ (سوابق تحصیلی ملاک پذیرش خواهد بود)

 

 

مراحل ثبت نام و اپلای دانشگاههای تحصیل رایگان در خارج از کشور چگونه است؟

 

 

رشته های پیراپزشکی بدون کنکور در ایران کدام رشته ها و کدام دانشگاههای بین المللی هستند؟

 

 

 

 

 

رشته های پزشکی بدون کنکور

امکان تحصیل در رشته های پزشکی خارج از کشور، رشته دندانپزشکی بون کنکور ، داروسازی بدون کنکور در دانشگاه های آزاد اسلامی، علمی کاربردی، علوم پزشکی و .. وجود ندارد. اما به صورت تکمیل ظرفیت و با شرط سوابق تحصیلی برای نیمسال دوم 96-97 و برای اولین بار طی سالهای گذشته دانشگاه آزاد اقدام به پذیرش خواهد کرد.

 

 

 

 

 

رشته های پیراپزشکی از جمله بهداشت محیط و دامپزشکی بدون کنکور در مهرماه 96 پذیرش انجام شده است.

رشته های پزشکی بدون کنکور

رشته های بدون کنکور مهر 97

 

 

 

 

 

تحصیل رشته های پزشکی در خارج از کشور با مشاوره خارج از کشور درخت دانش

 

 

 

با توجه به اینکه رشته های پزشکی بدون کنکور در داخل کشور فعلا پذیرش نخواهیم داشت پیشنهاد درخت دانش به شما این است که برای خارج از کشور هرچه زودتر اقدام نمایید. تعداد زیادی از کشورهای اروپایی و آسیایی در رشته های پزشکی بدون کنکور در چین با شرایط فوق العاده اقدام به پذیرش می کنند. برای اطلاع از شرایط پذیرش می توانید در کانال مشاوره تحصیلی خارج از کشور درخت دانش عضو شوید.

 

 

 

 

 

با عضویت در کانال زیر می توانید از شرایط تحصیل پزشکی در خارج از کشور از جمله آلمان، ایتالیا، چین، روسیه به صورت رایگان و یا با هزینه حداقل پذیرش خود را به انجام برسانید، و یا با مشاوران مجرب و با سابقه خارج از کشور درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بذون گرفتن پیش شماره با تلفن ثابت منزل تماس حاطل نمایید.

 

 

برنامه ریزی کنکور سراسری 98

بودجه بندی کنکور تجربی 97 یادگیری تمامی دروس و مباحث برای آزمون کنکور سراسری مفید و مؤثر می باشد. اما بعضی مباحث از نظر طراحان سوال کنکور بسیار ارزشمندتر جلوه نموده و سالهای متمادی از این مباحث سوالات زیادی مطرح شده است. این در حالی است خیلی از مباحث با وسعت زیاد هم وجود دارد که به دلیل طرح سوال کم از آن در کنکور ، می توان در مواقع ضرورت مانند روزهای پایانی کنکور از مطالعه آنها چشم پوشی کرد و وقت ارزشمند خود را برای یک یا دو سوال از دست نداد.

 

 

 

 

 

به همین دلیل مباحث را برای شما داوطلبان کنکور 97(بودجه بندی کنکور ریاضی 97) ارزشگذاری کردیم تا به صلاحدید خود و مشاوران پشتیبان در زمان های متفاوت به ترتیب اولویت مطالعه شوند. برنامه ریزی درسی کنکور 97 درخت دانش را حتما مطالعه بفرمایید.(بودجه بندی کنکور انسانی 97)

 

 

مشاوره پر درآمدترین رشته های فنی حرفه ای

با توجه به متقاضیان رشته فنی حرفه ایی، که افرادی با توانایی های خاص، و از نظر استعداد و هوش و ذکاوت بالایی در رشته های تخصصی فنی حرفی را دارا می باشند، این گروه از افراد می توانند با علاقه و پشتکار در رشته ی فنی به مراحل بالاتر هم از نظر بازار کار و هم از نظر تخصص حرفه ایی خود دسترسی پیدا کنند. همان طور که اطلاع دارید تحصیل در مقاطع بالاتر در رشته های فنی به راحتی امکان پذیر می باشد. دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه آزاد بدون کنکور در مقاطع تحصیلی فوق دیپلم و کارشناسی دانشجو می پذیرند. متقاضیان رشته های فنی حرفه ای می توانند به راحتی در کنار تحصیل وارد بازار کار شده و درآمد لازم برای زندگی را بدست بیاورند.

 

 

برای اطلاعات بیشتر درباره پر درآمدترین رشته های فنی حرفه ای متقاضیان عزیز می توانند در دسته بندی سایت درخت دانش، رشته ی مورد نظر خود را در زیر گروه رشته های  فنی و حرفه ای انتخاب کرده و اطلاعات لازم را کسب نمایند. امیدواریم مطالب سایت درخت دانش، برای شما دوستان عزیز مفید واقع شده باشد.

 

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه هنر تهران مشاوره تحصیلی درخت دانش

چندسالی است که دانشگاه آزاد اسلامی از طریق پذیرش بدون کنکور دانشگاه هنر تهران و از ترم بهمن ماه سال 96 از طریق پذیرش براساس سوابق تحصیلی در تعدادی از رشته ها ثبت نام دانشگاه هنر تهران را انجام می دهد(شرایط ورود به دانشگاه هنر تهران). از جمله نقاشی، موسیقی، ادبیات نمایشی، عکاسی،بازیگری، طراحی صحنه، نمایش، طراحی صحنه، طراحی پارچه، طراحی پارچه و لباس، در داخل شهر تهران هنرجو می پذیرد.

 

 

این دانشگاه هنر تهران یا همان دانشگاه سوره در حال حاضر دارای سه دانشکده ی هنر، معماری، فرهنگ و ارتباطات و همچنین پژوهشکده ی مطالعات هنراسلامی، مرکز مطالعات فرهنگی جوانان و مرکز مطالعات معماری ایران و ایتالیا می باشد که با بیش از هشت هزار فارغ التحصیل در رشته های مختلف در حال فعالیت در شهر تهران است.

 

 

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در زمینه انتخاب رشته دانشگاه هنر تهران و شرایط ورود به دانشگاه هنر تهران بر روی لینک زیر کلیلک کرده و یا از طریق شماره  9099072943  با مشاوران مجرب درخت دانش تماس حاصل فرمایید.

 

 

سامانه هدایت تحصیلی پایه نهم درخت دانش

راهنمایی و هدایت تحصیلی پایه نهم دانش آموزان عزیز (هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم) باید بر اساس توانایی آنها، علاقه، بازار کار رشته های دانشگاهی نهم و پیش بینی و آینده نگری انجام خواهد شد و هیچ اجباری برای دانش آموزان به سمت رشته های خاص وجود ندارد؛ البته با توجه به شروطی همچون کف نمره برای برخی رشته ها لازم است دانش اموزان به توصیه های فرم هدایت تحصیلیشان دقت کنند. برای معرفی رشته‌هایی علوم تجربی در پایه نهم ، ریاضی،معرفی رشته های علوم انسانی ، فنی وحرفه ای و شاخه کاردانش در گرایش‌های صنعت و کشاورزی، باید دانش آموز در برخی دروس متناسب با رشته موردنظر ، حداقل نمره تعیین شده را کسب کند وگرنه ثبت نام او در اولویت‌های چهارگانه صورت می‌گیرد.( سامانه هدایت تحصیلی پایه نهم )

 

 

اینها بخش جزی از خدمات مشاوره تحصیلی درخت دانش هستپد که به اختصار در خدمتتون قرار دادیم برای اطلاع از هر کدام و باز کردن موضوع مشخص شده میتوانید بر روی هر کدام از لینکهای رنگی کلیک نمایید.

برای اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بر روی لینک های مورد نظر کلیک نمایید:

مهندسی پزشکی بدون کنکور

کارگردانی بدون کنکور

پرستاری بدون کنکور

 

 

مشاوره تحصیلی درخت دانش

جهت دریافت اطلاعات و رفع سوالات و ابهامات تحصیلی خود (به ویژه انتخاب رشته تجربی پایه نهم) و همچنین برنامه ریزی درسی تیزهوشان و بهترین منابع تیزهوشان نهم در سراسر ایران بدون نیاز به گرفتن پیش شماره از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن 9099072943 تماس بگیرید تا مشاوران مجرب و آگاه درخت دانش شما را در رفع نیازهای تحصیلی و ارائه اطلاعات به روز راهنمایی نمایند.

 

 

 

 

 

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

 

 

 

 

 

شماره تماس: 9099072943

 

 

 

 

 

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

 

 

اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: مشاوره تحصیلی درخت دانش، راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری، انتخاب رشته کنکور، انتخاب رشته بدون کنکور، انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، مشاوره تحصیلی، مشاوره انتخاب رشته ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

 

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مهر ٩٧

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر ماه 97؟

واحد های علمی کاربردی برتر کدامند؟(تهران و شهرستانها)

شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مهر ماه ٩٧؟

مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی نیمسال اول ٩٧؟

رشته های بدون کنکور علمی کاربردی ٩٧ کدامند؟

آیا رشته پرستاری و دندانپزشکی را بدون کنکور در علمی کاربردی داریم؟

معرفی رشته های فنی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی ؟

و ... سوالات زیادی ذهن دوستان را به خود درگیر کرده و معمولا شاهد جواب های مختلف در این سایت ها می باشیم. در اینجا سعی بر این داریم که پاسخ سوالات را در این پست به صورت مفید و مختصر ارائه دهیم.

معرفی دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه های معتبر از لحاظ مدرک علمی و آموزشی می باشد. دانشگاه علمی کاربردی از سال 88 به بعد در قالب کنکور سراسری و بدون کنکور دانشجو پذیرش می کند. پذیرش دانشجو در این دانشگاه بر اساس سوابق تحصیلی می باشد. معمولا متقاضیان و داوطلبان دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت نام خود به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و خرید کارت اعتباری را انجام می دهند، برای اطلاع از انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی 97 بر روی لینک رنگی زیر کلیک نمایید:

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ٩٧

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر 97

دانشگاه علمی کاربردی رشته های زیادی را در مقطع کاردانی و کارشناسی پذیرش می کند که این پذیرش ها معمولا در دو دوره مهرماه و بهمن ماه انجام می گیرد. تنوع رشته ها در دانشگاه علمی کاربردی شامل چند زیرگروه می باشد:

 

  •  صنعت
  • کشاورزی
  • خدمات

 

رشته های بدون کنکور علمی کاربردی 97 در واحدهای دانشگاهی متفاوت می باشند، به گونه ایی که تعدادی از واحدهای تخصصی فقط رشته های مرتبط به واحدها را ارائه می دهند.(ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 97)

رشته های فوریت های پزشکی، اتاق عمل، هوشبری، تکنسین دهان، پروتز دندان معمولا در واحد علمی کاربردی علوم پزشکی تهران پذیرش خواهند شد.

شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 97

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 97 از نیمه دوم مرداد ماه آغاز می شود و داوطلبان و متقاضیان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشند.

ثبت نام از طریق خرید کارت اعتباری انجام خواهد شد و بعد از ثبت نام و آزمون می توانند در دو مقطع کاردانی و کارشناسی فناوری ثبت نام خود را انجام دهند.

ثبت نام خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید.

 

اطلاعیه سازمان سنجش ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی نیمسال دوم

بر اساس اطلاعیه منتشر شده سازمان سنجش مبنی بر پذیرش دانشجو در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزشی مهارتی دانشگاه جامع علمی – کاربردی مهر ماه سال 97 در تعداد زیادی از رشته ها پذیرش انجام می شود.

شرایط اختصاصی و عمومی برای ثبت نام به شرح زیر می باشد:

گزینش دانشجو در هر یک از د رشته محل های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه  معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه های /ازاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت های عمومی داوطلبان براسا ضوابط دانشگاه های علمی کاربردی و موبات مربوط صورت می گیرد.

تحویل مدارک اصلی در زمان پذیرش ضروری می باشد.

شرایط ثبت نام:

خرید کارت اعتباری

مشاهده دفترچه راهنما

مراحل بالا توسط مشاورین مشاوره تحصیلی درخت دانش انجام خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره گیری 9099072943 از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن پیش شماره در ارتباط باشید.

برای دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی 97

تبصره:

دانش آموزان سال آخر متوسطه که حداکثر تا تاریخ 30/11/96 فارغ التحصیل شده اند می توانند برای ثبت نام با خرید کارت اعتباری با مبلغ 22000 تومان اقدام نمایند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهرماه 97 بر اساس سوابق تحصیلی انجام می گیرد و معمولا رشته ها متفاوت و با تنوع بیشتری نسبت به مابقی دانشگاه ها پذیرش می شود.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از نیمه دوم مرداد ماه 97 آغاز خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشند.

 برای دریافت اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

ثبت نام بدون کنکور پیام نور 97

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام بدون دانشگاه علمی کاربردی 97،انتخاب رشته کنکور سراسری 97، انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 97، انتخاب رشته کنکور ارشد 97 و ..در کنار شما خواند بود برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید بر روی لینک های رنگی کلیک کرده و یا با شماره 9099072943 تماس حاصل بفرمایید.

موفقیت شما آرزوی ماست.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرامسامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مهر 97، زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر ماه 97، شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مهر ماه 97، مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی نیمسال اول 97، رشته های بدون کنکور علمی کاربردی 97، ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 97، دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی 97، ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

 

 

نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 97

 

برای قبولی در رشته دلخواهتان اول از همه باید نمرات خوبی در انتخاب رشته کنکور سراسری 97 کسب کنید پس از آن رمز موفقیت شما انتخاب صحیح رشته ی دانشگاهیتان است .

 

 

پس از اینکه نمرات اولیه خود را در سایت سازمان سنجش مشاهده کردید نوبت به انتخاب رشته ریاضی سراسری 97 می رسد , بسیاری دانش آموزان و داوطلبان از نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری اطلاعی ندارند ما در این مقاله قصد داریم به شما آموزش ها و اطلاعات لازم و ضروری را بدهیم تا به هنگام انتخاب رشته دچار سردرگمی نشوید .

 

 

قسمت های مختلف کارنامه کنکور سراسری 97

 

در کارنامه درصد های هر درسی به طور جداگانه محاسبه شده است , این درصد ها بر اساس تعداد پاسخ های صحیح و یا اشتباهی است که به سوالات آزمون داده اید , اعتراض به نمرات و درصد های این قسمت عملا ناممکن است چرا که تا به حال دیده نشده که کلید نهایی سازمان سنجش اشتباه بوده باشد .

 

 

قسمت مهم کارنامه داوطلبان تراز است , تمامی درصد های دانش آموز در این قسمت لحاظ می شود . تراز بر اساس یکسری تحلیل ها و فرمول های پیچیده ای به دست می آید , هرچه عملکرد دانش آموز در آزمون سراسری خوب بوده باشد تراز او بالاتر می رود . داوطلبی که رتبه یک را در کنکور کسب کرده باشد دارای بیش ترین تراز است و داوطلبان بعدی به ترتیب تراز های پایین تر را به خود اختصاص می دهند .

 

 

رتبه کل یا کشوری داوطلبان بر طبق تراز و یا نمره کل به دست می آید , افرادی که در کنکور سراسری دارای سهمیه باشند در این قسمت لحاظ می شود . سوابق تحصیلی افراد نیز در رتبه داوطلب تاثیر 25 درصدی دارد البته این عدد برای دانش آموزانی است که در رشته ای که دیپلم گرفته اند کنکور بدهند , برای سایر دانش آموزان این درصد متفاوت است .

 

 

در صورتی که فرد مجاز به انتخاب رشته کنکور انسانی 97 در دانشگاه های روزانه , فرهنگیان , پردیس های خود گردان و پیام نور و غیر انتفاعی شده باشد در کارنامه اش ذکر می شود .

 

 

مشاوره تحصیلی درخت دانش(انتخاب رشته کنکور سراسری 97)

مشاوران با تجربه و متخصص درخت دانش با شناخت کامل از رشته های دانشگاهی و و بازار کار هر رشته و اطلاعات کامل درباره هر دانشگاه و مفسر در موضوعات کارنامه کنکور سراسری 97 می تواند بهترین و مناسب ترین رشته ها را با توجه به رتبه اکتسابی شما داوطلبان گرامی انجام دهد،  می توانید سوالات خود را در رمینه پزشکی بدون کنکور، دامپزشکی بدون کنکور، پرستاری بدون کنکور و ...برای اطلاعات بیشتر نتایج انتخاب رشته کنکور 97 میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

نتایج کنکور سراسری 97

 

می توانید جهت دستیابی به مشاوران مجرب درخت دانش با شماره 9099072943 بدون کدگیری از تلفن ثابت تماس گرفته و آینده خود را با راهنمایی های مشاوران درخت دانش هموار کنید.

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 97، انتخاب رشته کنکور سراسری 97، نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری، انتخاب رشته ریاضی سراسری 97، انتخاب رشته کنکور انسانی 97، ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

 

 

انتخاب رشته کنکور ریاضی  97

 

در انتخاب رشته کنکور ریاضی 97 باید دقت شود که انتخاب شغلی که قرار است در آینده داشته باشید در گرو انتخاب رشته دانشگاهیتان است , آینده ی شغلی که انتظارش را می کشید با تلاش و کوشش و در ضمن انتخاب های درست حاصل می شود بنابراین به تمامی دانش آموزان و داوطلبان آزمون سراسری توصیه می کنیم دقت بیش تری در انتخاب رشته کنکور به خرج دهند و با مشاوران و افراد باتجربه ای در این زمینه مشورت نمایند .

 

 

توصیه های مهم به داوطلبان کنکور سراسری

 

داوطلبان بایستی به مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 که در مرداد ماه همین سال منتشر می شود بپردازند , با اطلاعاتی که در این زمینه کسب می کنند می توانند با دیدی بازتر اقدام به انتخاب رشته نمایند . تمامی قوانین و مقررات دانشگاه ها بر اساس نوعشان ( سراسری , پیام نور , غیر انتفاعی و .. ) در این دفترچه آورده شده است , داوطلبان پس از خواندن مطالب درج شده در آن می توانند انتخابی متناسب با شرایطشان داشته باشند .

 

 

در مرحله بعدی به علاقه مندی ها و استعدادهای خود توجه نمایند . بسیاری داوطلبان بدون در نظر گرفتن توانمندی و علایق خود و صرفا بر اساس پولساز بودن رشته اقدام به انتخاب می نمایند این افراد شانس موفقیت کمتری در آن حیطه ی شغلی را دارند .

 

 

اصلی ترین معیار و ملاک شما در قبولی در دانشگاه همان کارنامه ی اولیه است , در کارنامه اطلاعات مهمی چون : نمره کل , استان بومی , سوابق تحصیلی و سهمیه فرد گنجانده شده است .

 

 

·  نمره کل : رتبه و نمره کل اکتسابی شما را در مقایسه با سایر داوطلبان نشان می دهد .

 

 

·  استان بومی : تقسیم بندی انواع بومی ها در دفترچه انتخاب رشته ذکر شده است .

 

 

·  سوابق تحصیلی : سوابق تحصیلی به میزان 25 درصد در گزینش داوطلبان تاثیرگذار است .

 

 

·  سهمیه : تمامی شرایط این قسمت در دفترچه راهنمای مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری 97 درج شده است .

 

 

تمام دانشگاه ها و مجموعه رشته هایی که داوطلب مجاز به انتخاب آن ها شده است در کارنامه اولیه ذکر شده است ، برای اطلاع از نحوه انتخاب رشته کنکور انسانی بر روی لینک رنگی آن کلیک نمایید.

 

 

مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

 

مشاوران مجرب درخت دانش در تمامی مراحل کنکور سراسری 97،انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97، لیست رشته های میکروبیولوژی بدون کنکور، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97، اطلاع درباره تمامی رشته ها و بازار کار هر رشته و اطلاعات کامل درباره هر دانشگاه ، مشاوره انتخاب رشته و ...با شماره 9099072943 بدون کدگیری از طریق تلفن ثابت شما را راهنمایی کرده تا بهترین انتخاب را برای آینده ای روشن داشته باشید.

 



:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کنکور ریاضی 97، انتخاب رشته کنکور، دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97، مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری 97، ، انتخاب رشته ریاضی 97، ، ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

 

­

انتخاب رشته کنکور سراسری

انتخاب رشته نقشی مهم و تعیین کننده در قبولی در دانشگاه ها دارد , دانش آموزان تنها با داشتن اطلاعات و آگاهی های کافی می توانند تصمیمی درست و صحیح در رابطه با آینده شان بگیرند .

پس از فرا رسیدن  تکاپو ها برای انتخاب بهترین رشته بر اساس تراز و رتبه آغاز می شود در این میان می توان از مشاوران تحصیلی که مهارت و تجربه کافی در این زمینه را دارند کمک گرفت , دانش آموزان توجه نمایند که برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشند تمامی سوالات و ابهاماتی که در ذهن دارند را از مشاور خود بپرسند و بنا به شرایط موجود بهترین انتخاب را کنند .

بدون مشورت انتخاب رشته نکنید !

دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری با نزدیک شدن به تاریخ انتخاب رشته کنکور 97 پس از دریافت نتایج اولیه خود بدون مشورت اقدام به انتخاب رشته نکنید , کوچکترین بی دقتی در این امر شما را فرسنگ ها از رویاها و آرزوهایتان دور می کند .

کلیه داوطلبان می توانند پس از مطالعه کامل دفترچه انتخاب رشته ­(دفترچه انتخاب رشته تجربی 97، دفترچه انتخاب رشته انسانی 97، ،دفترچه انتخاب رشته ریاضی 97،  دفترچه انتخاب رشته زبان 97، دفترچه انتخاب رشته هنر 97) که در نیمه ی دوم مرداد ماه منتشر می شود رشته های مورد علاقه خود را در فرم انتخاب رشته تکمیل نمایند .

مرکز مشاوره های زیادی در زمینه انتخاب رشته و به طور کلی کنکور فعالیت می کنند با آگاهی و با دیدی باز مشاور خود را انتخاب کنید , می توان گفت آینده ی شما در گرو انتخاب صحیح رشته دانشگاهیتان است .

در این میان نرم افزارهایی هم هستند که به کمک دانش آموزان می آیند و در انتخاب رشته آنان را راهنمایی می کنند با تهیه کارت و پرداخت وجه می توان از این نرم افزار ها استفاده کرد .

از راهنمایی و مشاوره تحصیلی تلفنی که برخی مراکز مشاوره ها دایر نموده اند نیز می توان کمک گرفت , با تماس با این مجموعه ها براساس توضیحات کارنامه شما را برای گرفتن بهترین نتیجه راهنمایی می کنند .

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش با کادری مجرب و خبره و شناخت کامل از زوایای دفترچه انتخاب رشته 97 شما را با انتخاب رشته 97،  نحوه انتخاب رشته داوطلبین دانشگاه آزاد در کنکور سراسری،­ نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 97، انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 راهنمایی می کند.

برای برقراری ارتباط با مشاوران متخصص درخت دانش با شماره 9099072943 بدون کدگیری از تلفن ثابت تماس گرفته و دریافت راهنمایی های لازم درباره انتخاب رشته کنکور ارشد 97 و انتخاب رشته کنکور سراسری 97 و همچنین انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 97 را از مشاوران درخت دانش بگیرید. وآینده شغلی و تحصیلی خود را با چراغ راهنمایی های مشاورین درخت دانش روشن سازید.



:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کنکور سراسری، انتخاب رشته کنکور آزاد، انتخاب رشته کنکور 97، انتخاب رشتاه کارشناسی دانشگاه آزاد، انتخاب رشته بدون کنکور 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

 

 

شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری

مرحله ی مهمی از کنکور سراسری را انتخاب رشته به خود اختصاص می دهد , مدتی پس از آزمون سراسری نتایج اولیه ی داوطلبان در سایت سنجش منتشر می شود . دانش آموزان با در دست داشتن اطلاعات فردی خود می توانند کارنامه ی اولیه را مشاهده فرمایند .

پس مشاهده و دریافت کارنامه مدت زمانی به داوطلبان به جهت انتخاب رشته دانشگاهی فرصت داده می شود , در کارنامه اولیه اطلاعات مهمی چون رتبه و تراز دانش آموز ذکر شده است و شخص براساس این اطلاعات می تواند اقدام به انتخاب رشته نماید .

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

به جهت پذیرش در دانشگاه های معتبر دولتی داوطلب باید دارای شرایطی چون تراز بالا و رتبه ی خوبی باشد , در برخی از موارد می بینیم که بعضی از داوطلبان با اینکه شرایط قبولی در دانشگاه های دولتی را دارند و از رتبه خوبی هم برخوردارند اما با انتخاب نادرست و ناآگاهانه این شانس را از دست می دهند و در دانشگاه و رشته ای که چندان مورد علاقه شان نیست پذیرفته می شوند .

برای اینکه چنین مشکلاتی پیش نیاید چه باید کرد ؟

اول از همه از یک مشاور باتجربه و متخصص در این زمینه کمک بگیرید , مراکز زیادی هستند که به صورت حضوری , اینترنتی و یا تلفنی به مشاوره دانش آموزان به جهت انتخاب رشته می پردازند اما باید در نظر داشته باشید که شخص مشاور اطلاعات و مهارت کافی در این زمینه را داشته باشد در غیر اینصورت با راهنمایی نادرست مانع از این می شود که شما تصمیمی صحیح و منطقی بگیرید .

البته باید اضافه نمود که امروزه قبولی در دانشگاه ها برای داوطلبان کار سختی نیست , دانش آموزان انتخاب های فراوانی پیش رو دارند و حتی بدون شرکت در کنکور سراسری نیز امکان تحصیل برای این دسته از افراد فراهم شده است و می توانند در رشته های بدون آزمون دانشگاه های علمی کاربردی یا دانشگاه های آزاد ادامه تحصیل بدهند .

مشاوره تحصیلی درخت دانش

 مشاوره تحصیلی درخت دانش با کادری مجرب و خبره و شناخت کامل از زوایای دفترچه انتخاب رشته 97 (دفترچه انتخاب رشته تجربی 97، دفترچه انتخاب رشته انسانی 97، دفترچه انتخاب رشته ریاضی 97، دفترچه انتخاب رشته زبان 97، دفترچه انتخاب رشته هنر 97)شما را با نحوه صحیح انتخاب رشته کنکور سراسری  و انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 راهنمایی می کند.

 برای برقراری ارتباط با مشاوران متخصص درخت دانش با شماره 9099072943 بدون کدگیری از تلفن ثابت تماس گرفته و دریافت راهنمایی های لازم درباره انتخاب رشته اینترنتی کارشناسی ارشد 97 و انتخاب رشته کنکور سراسری 97 ، و شناخت نرم افزار انتخاب رشته سراسری 97 و همچنین انتخاب رشته کنکور را از مشاوران درخت دانش بگیرید. وآینده شغلی و تحصیلی خود را با چراغ راهنمایی های مشاورین درخت دانش روشن سازید.



:: برچسب‌ها: شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری، زمان دقیق انتخاب رشته کنکور، مشاوره انتخاب رشته، راهنمای انتخاب رشته کنکور، ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

زمان اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم

زمان دقیق مشاهده نتایج مدارس شاهد پایه دهم 97-98 ؟

زمان تحویل مدارک و بررسی توسط ستاد ثبت نام مدارس شاهد ؟

زمان دقیق تایید مدارک ثبت نام از سوی منطقه ؟0نتایج قطعی به اولیا ؟

نحوه مشاهده نتایج مدارس شاهد ؟(سامانه سجا درخت دانش)

قبولی ذخیره در نتایج شاهد به چه معناست ؟(والدین در این باره باید چه اقدانی انجام دهند)

زمان اعلام نتایج پایه هفتم و اول ابتدایی مدارس شاهد 97 چه زمانی است ؟

زمان ثبت نام میان پایه مدارس شاهد برای تمامی مقاطع چه زمانی است و اعلام نتایج به چه صورتی است؟(سایت سناد)

و .. ؟؟؟

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالاتی که دانش آموزان عزیز با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفتند و سوال پرسیدند و ابهامات تحصیلی خود را رفع کردن پاسخ بدهیم.

نحوه مشاهده نتایج مدارس شاهد 97-98

در زیر زمان بندی اعلام مشاهده نتایج شاهد پایه دهم 97 را برای شما دانش آموزان عزیز قرار داده ایم که اعلام نتایج مدارس شاهد نیز خود شامل چند مرحله می باشد:

  • قبولی عادی
  • قبولی به عنوان ذخیره
  • مردود

برای مشاهده نتایج ثبت نام متوسطه دوم مدارس شاهد 97 و مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری مدارس شاهد پایه (دهم _ هفتم) و همچنین دانش آموزانی که به عنوان ذخیره پذیرش شوند برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران درخت دانش با شماره گیری 9099072943 از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره تماس حاصل نمایید و یا برای مشاهده نتایج دیگر پایه ها بر روی لینک های رنگی زیر کلیک نمایید:

مشاهده نتایج مدارس شاهد پایه هفتم

زمان بررسی مدارک ثبت نام مدارس شاهد 97 (تایید در سامانه سجا)

  • زمان برسی مدارک نتایج مدارس شاهد اول ابتدایی در تاریخ 20 تا 27 خردادماه
  • زمان برسی مدارک نتایج ثبت نام مدارس شاهد راهنمایی (متوسطه اول پایه هفتم) 17 تا 27 تیرماه
  • زمان برسی مدارک نتایج مدارس شاهد پایه دهم 26 تا 3 مرداد ماه

زمان اعلام نتایج قطعی به اولیا (تایید مدارک ثبت نام)

  • زمان تایید مدارک ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی در تاریخ 27 تا 3 تیر ماه
  • زمان تایید مدارک ثبت نام مدارس شاهد راهنمایی (متوسطه اول پایه هفتم) 3 مرداد ماه
  • زمان تایید مدارک ثبت نام نتایج مدارس شاهد پایه دهم 3تا 17مرداد ماه

برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوع ثبت نام می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم

مدارس شاهد محدودیتی برای ثبت نام ندارد به این منظور که افراد می توانند ثبت نام خود را انجام دهند اما نسبت به میزان امتیاز، آنها مورد پذیرش قرار می گیرند.

نحوه بازیابی اطلاعات نتایج آزمون شاهد

برای مشاهده نتایج پذیرش در مدارس شاهد(اعلام نتایج مدارس شاهد 96-97)به آدرس های نتایج مدارس شاهد درخت دانش  student.sanjesh.medu.ir  و یا ادرس سازمان سنجش مراجعه نمایید. و در فرمی که در اختیار شما قرار می گیرد، کد ملی دانش آموز و همچنین سریال شناسنامه خود را وارد نمایید. اگر کد ملی و سریال شناسنامه خود را به درستی وارد کرده باشید در این مرحله مشخصات دانش آموز و نتیجه پذیرش یا رد دانش آموزو یا این که در لیست ذخیره ها قرار گرفته باشد، برای مدارس شاهد مشاهده می شود.

البته ناگفته نماند که ارائه مدارک برای اطلاعات وارد شده در فرم ثبت نام الزامی است.

تا این مرحله مرحله اولیه پذیرش انجام شده است. کسانی که اسمشان در لیست پذیرفته شدگان قطعی و یا ذخیره قرار گرفته باشد باید با در دست داشتن مدارک ثبت نام به مدرسه ای که در فرم ثبت نام وارد نموده اند، مراجعه نموده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند و افراد ذخیره هم همین کار را باید انجام دهند چون امکان دارد بعضی از دانش آموزان به هر دلیلی مراحل ثبت نام خود را تکمیل نکرده و ظرفیت در این مدارس برای افراد ذخیره باز شود.

نکات قابل توجه در ثبت نام و اعلام نتایج مدارس شاهد

چند نکته مهم که باید ذکر شود این است که خیلی از دوستان منتظراعلام نتایج مدارس شاهد نمی شوند به همین منظور در مدارس دیگر ثبت نام می کنند، و این مورد باعث می شود ظرفیت ها برای ثبت نام به اندازه کافی باشد.

تعدادی از داوطلبان در حالت ذخیره مورد پذیرش قرار می گیرند و باید منتظر ثبت نام بقیه متقاضیان باشند در صورتی که ظرفیت پذیرش داشته باشند می توانند ثبت نام خود را براساس هماهنگی با واحدهای مدیریت مدارس هماهنگی لازم را به انجام برسانند.

در ثبت نام خود اطلاعات را به درستی وارد نمایید چون بازیابی اطلاعات با همان مشخصات خواهد بود.

شما می توانید ثبت نام مدارس شاهد را بدون هیچگونه دغدغه به مشاورین درخت دانش بسپارید.

اعلام نتایج مدارس شاهد 97

نتایج مدارس شاهد همانطور که در متن بالا ذکر کردیم در مرداد ماه 97 منتشر خواهد شد. معمولا در مرحله اول اعلام نتایج تعدادی از دوستان مورد پذیرش قرار می گیرند.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام مدارس شاهد، مشاوره و راهنمایی ثبت نام در سایت سجا، اعلام نتایج مدارس شاهد، برنامه ریزی درسی و ..... در کنار شما خواهند بود. برای ثبت نام خود می توانید از طریق تلفن با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد در هرجای ایران عزیز می باشید تماس حاصل بفرمایید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش 

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرامسامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: مشاهده نتایج مدارس شاهد پایه دهم، سامانه سجا درخت دانش، مشاهده نتایج مدارس شاهد پایه هفتم، ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم، سازمان سنجش ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()