نوشته شده توسط : masowd

ذخیره دانشگاه آزاد – تحلیل کارنامه دانشگاه آزاد .

ذخیره در لغت به معنی رزرو و در قبولی دانشگاه آزاد 97 به معنای جانشین می باشد، بر اساس تجربیات سالهای گذشته ذخیره در قبولی نتایج دانشگاه آزاد به این معنی است که داوطلب شانس قبولی در این رشته و دانشگاه را داشته است و باید نتایج قطعی قبولی را از دانشگاه پذیرفته شده دریافت نماید.

ذخیره دانشگاه آزاد چیست و چه کسانی تعلق می گیرد؟

ردیف ذخیره به چه معناست؟

شانس قبولی در قبولی ذخیره تا چه اندازه است؟

نتایج قبولی ذخیره کی اعلام خواهد شد؟

نحوه ثبت نام و زمان ثبت نام داوطلبانی که به عنوان ذخیره در دانشگاه آزاد قبول شده اند؟

و .. ؟؟

در این مقاله سعی بر این داریم به تمام سوالات داوطلبان ذخیره دانشگاه آزاد 97 پاسخ دهیم.

قبولی ذخیره دانشگاه آزاد 97 چیست؟

در کارنامه انتخاب رشته دانشگاه آزاد بعضی از داوطلبان کلمه (ذخیره) در مقابل بعضی از کد رشته محل های قبولی ذکر شده است. این افراد که کلمه ذخیره در کارنامه انتخاب رشته دانشگاه آزاد آنها قید شده، یعنی می توانند در رشته محل مذکور در زمان اعلام شده به دانشگاه محل قبولی مراجعه و با شرایط زیر ثبت نام نمایند.

زمان و نحوه ثبت نام داوطلبانی که به عنوان ذخیره دانشگاه آزاد 97 قبول شده اند

اعـلام شـدگان ذخیـره نتایج دانشگاه آزاد 97 بایـد در روزهـاي تعیـین شـده، بـه واحدهاي دانشگاهی مراجعه نموده و آمادگی خود را کتباً طبـق فرم مخصوص و در قبال دریافت رسید از مسئولین مربوطه، بـراي ثبت نام اعــلام نماینــد،

داوطلبان قبول شده در ذخیره دانشگاه آزاد 97 باید در روز های دوشنبه و سه شنبه 26 و 27 شهریور 97 نسبت به تحویل برگه قبولی ذخیره خود به دانشگاه مراجعه نمایند.

نتایج قبولی ذخیره کی اعلام می شود؟

داوطلبان قبولی ذخیره دانشگاه آزاد 97 در ســاعت 9 صــبح روز شــنبه 31 شهریور ماه به واحدهاي دانشگاهی مربوطه مراجعه نماینـد تـا در صورت عدم تکمیل ظرفیت با پذیرفته شدگان اصلی و وجـود ظرفیت باقی مانده، با رعایت حق تقدم نمره تا حد تکمیل ظرفیت مصوب از آنان ثبتنام به عمل آید.

نکته قابل توجه:

عدم مراجعه پذیرفتـه شـدگان در روز و سـاعت مقـرر بـه منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچگونه اعتراضی پذیرفتـه نخواهد شد.

قبولی عادی در ذخیره دانشگاه آزاد به چه کسانی تعلق نمی گیرد؟

قبولی ذخیره دانشگاه آزاد به کسانی تعلق می گیرد که در ردیف های ذخیره پایین قبول شده باشند، هر چی نمره و عدد ردیف ذخیره پایین تر باشد شانس قبولی داوطلب بالاتر خواهد رفت.

ردیف ذخیره به چه معناست؟

در کنار کلمه ذخیره در قبولی نتایج دانشگاه آزاد نوشته شماره ردیف ذخیره داوطلب نیز درج گردیده است.

به عنوان مثال برای سال 96 داوطلب گروه علوم تجربی در ردیف 16 ذخیره پرستاری قبول شده و بعد از تحویل مدارک در دانشگاه قبولی مورد پذیرش قرا گرفته است.

برای اطلاعات بیشتر و همچنین شرایط قبولی در ردیف های مختلف ذخیره دانشگاه آزاد 97 و همچنین ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد همراه با معدل لازم می توانید با شماره 9099072943 بدون کدگیری و از طریق شماره ثابت تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

شرط ثبت نام افراد ذخیره دانشگاه آزاد 97

کسانی که در مقابل کد رشته بعضی از محل های انتخابی آنها کلمه ذخیره قید شده، یعنی باید مانند بقیه افراد پذیرفته شده یک روز بعد از اتمام ثبت نام داوطلبان ورودی به دانشگاه آزاد محل قبولی نشان دار شده با کلمه ذخیره، با در دست داشتن مدارک لازم حضور داشته و رسید ثبت نام دریافت نمایند. زیرا که یک سری از پذیرفته شدگان این دانشگاه در کد رشته محل مورد نظر ثبت نام نکرده و ظرفیت خالی باقی مانده است. پس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مورد نظر با خالی ماندن ظرفیت باقی مانده از کد رشته محل مذکور، با رعایت حق تقدم ذخیره تا حد تکمیل ظرفیت از داوطلبان ذخیره ثبت نام را تکمیل می نماید.

آدرس پیگیری سازمان سنجش

اگر دانشگاهی به هر دلیلی از ثبت نام این افراد ذخیره ممانعت نمود، می توانید درخواست ثبت نام خود را با ذکر توضیحات و کارنامه پیوست شده و آدرس و نشانی کامل و ذکر شماره تماس، به آدرس زیر ارسال نمایید تا بعد از بررسی توسط مسئولین مرکز سنجش و پذیرش، پاسخ کتبا به شما ابلاغ خواهد شد. البته یک شانس دیگر هم غیر از این مرحله برای این افراد وجود دارد که مرحله تکمیل ظرفیت می باشد.

تهران، انتهای بزرگراه شهید ستاری، میدان دانشگاه، بلوار حصارک سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز سنجش و پذیرش.

داوطلبان پذیرفته شده و ذخیره و متقاضیان استفاده از تکمیل ظرفیت، بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند جهت دریافت اطلاعات کامل درباره تکمیل مراحل گفته شده با مشاوران مجرب درخت دانش تماس گرفته و از شانس های موجود خود بهره ببرند.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرامسامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: ذخیره دانشگاه آزاد، ردیف ذخیره به چه معناست؟، ذخیره دانشگاه آزاد 97، قبولی ذخیره دانشگاه آزاد 97، نتایج قبولی ذخیره کی اعلام خواهد شد؟، شانس قبولی در قبولی ذخیره تا چه اندازه است؟، نحوه ثبت نام و زمان ثبت نام داوطلبانی که به عنوان ذخیره در دانشگاه آزاد قبول شده اند؟، ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

آیا امکان حذف تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 وجود دارد؟

در جواب به سوال آیا برای کنکور سراسری 97 تکمیل ظرفیت داریم؟

وزارت علوم برای کنکور سراسری 97 تغییراتی در پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ایجاد کرده است که در ادامه واقعیت تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 بیان خواهد شد.

بر اساس اعلام آقای مجتبی شریعتی نیاسر (معاون آموزشی وزارت علوم) از سال تحصیلی جدید در نیمسال تحصیلی اول مهر ماه سال 97 دوره تکمیل ظرفیت برای کنکور سراسری 97 نخواهیم داشت.

"حذف تکمیل ظرفیت در راستای افزایش کیفیت گرایی در آموزش عالی اجرا خواهد شد"

اما آیا اینکه این مصوبه به دانشگاه ها ابلاغ شده و برای سال تحصیلی 97-98 تکمیل ظرفیت نداریم در هاله ای از ابهام هست و باید منتظر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور در مورد تکمیل طرفیت کنکور سراسری 97 باشیم.

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 به چه کسانی تعلق نمی گیرد؟

تمام داوطلبانی که در کنکور سراسری 97 مجاز شدند می توانند در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 شرکت نمایند، چه آنهایی که در انتخاب رشته اولیه قبول شده باشند و چه قبول نشده باشند؛ در واقع شرایط انتخاب رشته تکمیل ظرفیت 97 مجاز بودن در نتایج انتخاب رشته کنکور 97 می باشد.(آیا برای کنکور سراسری 97 تکمیل ظرفیت داریم؟)

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری 97، شرایط اختصاصی و آخرین رتبه های قبولی تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق شماره تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک رنگی زیر کلیک نمایید:

تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ۹۷

در گذشته، اگر داوطلب بعد از انتخاب رشته  کنکور سراسری 97 در دورههای غیرروزانه قبول نمیشد، مجاز به شرکت در تکمیل ظرفیت نبود اما چند سالی است که این قانون برداشته شده است و غیرروزانهها هم مشمول این طرح هستند.

"تمام افراد مجاز در انتخاب رشته می توانند در تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری شرکت نمایند"

نحوه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 به چه صورت است؟

ثبت نام انتخاب رشته تکمیل ظرفیت 97 آخرین قطعه پازل از جورچین کنکور سراسری 97 خواهد بود، قبل از هرچیزی باید منتظر اعلام سازمان سنجش آموزش باشیم در باره اعلام رشته محل های دارای ظرفیت جهت تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 که هر رشته همانند انتخاب رشته کنکور سراسری 97  داری یک کدرشته است و هر داوطلب میتواند 50 کد رشته انتخاب نماید.

پس با توجه به ظرفیت های موجود رشته ها و همچنین تمرکز زیاد در هنگام انتخاب رشته خود، از وجود اشتباهات جلوگیری نمایید.

اولویت های انتخابی شما در تکمیل ظرفیت مهم است در صورتی که اولویت های بعدی خود را در تکمیل ظرفیت بخواهید امکان اعتراض برای نتایج تکمیل ظرفیت نخواهیم داشت.

در صورتی که داوطلبانی که انتخاب رشته موفق داشته اند و در تکمیل ظرفیت شرکت کنند، در صورت عدم قبولی در تکمیل ظرفیت، هیچ چیزی را ازدست نداده اند و فقط شانس خود را برای انتخاب رشته یا دانشگاه بهتر امتحان کرده اند.

"قبول شدن شما در تکمیل ظرفیت به منزله لغو قبولی قبلی شما خواهد بود"

زمان اعلام دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

زمان دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 در صورت انتشار از نیمه دوم آبان ماه 97 منتشر خواهد شد.

شایان ذکر هست که تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 مجزا از تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 خواهد بود.

برای اطلاع از تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:(آیا برای کنکور سراسری 97 تکمیل ظرفیت داریم؟)

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 شامل رشته های پزشکی، پیراپزشکی، مهندسی، علوم انسانی، هنر و زبان می باشد جهت مشاهده لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 کلیک کنید.

با اعلام ثبت نام تکمیل ظرفیت سراسری 97 مشاوران درخت دانش با انتخاب رشته واقع بینانه و اولویت بندی بر اساس علائق و بازار کار رشته ها بهترین انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت برای شما انجام خواهند داد.

"انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد را به مشاوران تحصیلی درخت دانش بسپارید"

مشاوره غیر حضوری در مورد آیا برای کنکور سراسری 97 تکمیل ظرفیت داریم؟ با شماره 9099072943 با تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کد در تمام نقاط کشور و مشاوره حضوری خود را می توانید با شماره تلگرام 09033806196 رزرو نمایید.



:: برچسب‌ها: آیا امکان حذف تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 وجود دارد؟، آیا برای کنکور سراسری 97 تکمیل ظرفیت داریم؟تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97، آخرین رتبه های قبولی تکمیل ظرفیت، تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

مفهوم علامت ستاره در کارنامه سبز کنکور 97

خبر فوری: کارنامه سبز کنکور 97 منتشر شد.

علامت ستاره در کارنامه سبز به چه معناست؟

با دریافت کارنامه سبز کنکور 97 می توان از علامت * فهمید، مفهوم علامت ستاره کارنامه سبز کنکور 97 این است که داوطلب در ستون نتیجه به فرض در علاقه خود قبول شده است.

منظور از عدد 1 در کارنامه سبز کنکور 97 چیست؟

همچنین با درج عدد 1 می توان فهمید انتخاب رشته شرایط خاص برای داوطلب مقدور گشته است.

عدد 2 در کارنامه سبز کنکور 97 به چه معناست؟

و نیز با درج عدد 2 می توان فهمید داوطلب حداقل در 1 کد رشته محل در زمان اعلام نتیجه نهایی به یکی از دانشگاه ها برای مصاحبه معرفی گردیده است.

عدد 3 در کارنامه سبز به چه معناست؟

با درج عدد 3 می توان فهمید که شرکت کننده با توجه به داشتن نمره در رشته محل انتخابی در سهمیه دیگری پذیرفته شده است. اطلاعات مربوط به کاربرد کارنامه سبز کنکور 97 را می توانید از مشاورین درخت دانش دریافت نمایید.

عدد 4 در کارنامه سبز به چه معناست؟

با درج عدد 4 می توان فهمید که وضعیت کلی شما از قبیل علمی و عمومی توسط سازمان آموزش و پرورش در حال بررسی می باشد.

عدد 5 در کارنامه سبز به چه معناست؟

با درج عدد 5 می توان فهمید که داوطلب در دانشگاه تربیت معلم و فرهنگیان با داشتن شرایط استفاده از کارنامه سبز 97 و ضوابط آن قبول نشده است، و تا ۲۰ آبان فرصت دارد تا اعلام درخواست مجدد پرونده نماید.

درج عدد 7 در کارنامه سبز کنکور 97 ؟

با درج 7 می توان فهمید که داوطلب در شرایط و مصاحبه تخصصی نمره لازم را کسب نکرده است.

عدد 8 در کارنامه سبز 97 به چه معناست؟

عدد 8 در کارنامه سبز و کاربرد کارنامه سبز کنکور 97 شامل:

با درج 8 می توان فهمید که قبولی در رشته های چندگروهی تک ظرفیتی دانشگاه فرهنگیان ویژه داوطلبان آزاد یا تربیت معلم سابق است  که در آن رشته ها پذیرش از گروه آزمایشی که داوطلب آن دارای نمره کل بیشتری بوده است صورت گرفته یا اینکه داوطلب ضوابط انتخاب این رشته را نداشته است.

با درج 8 می توان فهمید که وضعیت علمی و عمومی شما در یکی از دانشگاه های شاهد، دانشگاه بقیه الله(عج) ، دکتری پیوسته بیوتکنولوژی، بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی، غیرانتفاعی رفاه و علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری در دست بررسی است. فرض کنید در یک کد رشته محل پذیرفته شده اید ولی پس از شروع تحصیل خود در دانشگاه متوجه می شوید این رشته را دوست ندارید یا علاقه دارید تغییر رشته دهید در این مواقع از طریق نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور 97 می توانید اقدام نمائید .

برای اطلاعات بیشتر در مورد حذف تکمیل ظرفیت کنکور 97 بر روی آن کلیک نمایید.

نحوه انتقالی با کارنامه سبز چگونه است ؟

متاسفانه تعداد زیادی از داوطلبان و متقاضیان اطلاعات کاملی از کاربرد کارنامه سبز کنکور 97 و کارنامه محرمانه کنکور 97 ندارند و برای درافت برای اطلاع از چگونگی نحوه ی انتقالی با کارنامه سبز 97 داوطلب لازم است ابتدا ارزیابی نماید که در رشته ای که قبول شده است می خواهد ادامه تحصیل بدهد که دیگر این کارنامه برای داوطلب  کاربردی ندارد اما اگر در سایر کد رشته محل های انتخابی (که داوطلب در کارنامه سبز قبول شده است) بخواهد ادامه تحصیل بدهد باید انتقالی بگیرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه انتقالی با کارنامه سبز می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

نحوه انتقالی با کارنامه سبز کنکور 97



:: برچسب‌ها: مفهوم علامت ستاره در کارنامه سبز کنکور 97، علامت ستاره در کارنامه سبز به چه معناست؟، منظور از عدد 1 در کارنامه سبز کنکور 97 چیست؟، عدد 2 در کارنامه سبز کنکور 97 به چه معناست؟، عدد 3 در کارنامه سبز به چه معناست؟، عدد 4 در کارنامه سبز به چه معناست؟، عدد 5 در کارنامه سبز به چه معناست؟، درج عدد 7 در کارنامه سبز کنکور 97 ؟، عدد 8 در کارنامه سبز 97 به چه معناست؟، نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور 97، کاربرد کارنامه سبز کنکور 97، نحوه انتقالی با کارنامه سبز کنکور 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

کارنامه سبز چیست و چه کاربردی دارد؟

کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه یا کارنامه نهایی کنکور، کارنامه علمی کارنامه‌ ای است که دو هفته بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور منتشر می شود و برای آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال 1397 که براساس کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته بوده اند و در زمان مقرر نسبت به انتخاب رشته اینترنتی اقدام نموده‌اند، صادر شده است و نشانگر ردیف نهایی هر داوطلب در رشته انتخابی و آخرین ردیف نهایی پذیرفته شده در سهمیه مربوط باشد.

در انتهای مقاله می توانید کارنامه سبز و یا کارنامه علمی کنکور سراسری 97 را مشاهده نمایید.

کارنامه سبز شامل چه افردای نمی شود؟

کارنامه سبز شامل افرادی نمی شود که: در هیچ یک از رشته های انتخاب شده در انتخاب رشته کنکور سراسری 97 قبول نشده باشند و در اعلام نتایج کنکور 97 خود مردود شده باشند.

افرادی که کارنامه سبز 97 شامل آنها نمی شود می توانند از کارنامه علمی خود استفاده کنند، که در زیر کامل در مورد کارنامه علمی و کاربرد آن توضیح داده ایم.

کارنامه سبز شامل چه افرادی می شود؟

کارنامه سبز شامل افردای می شوند: که در اعلام نتایج کنکور سراسری 97 خود در رشته ای قبول شده اند و می خواهند بدانند آیا در اولویت های انتخابی بعدی که انتخاب کرده اند نیز قبول می شدند و اگر علامت ستاره دار در جلوی انتخاب های بعدی این داوطلبان وجود دارد نسبت به انتقالی و محک زدن خود بر اساس توانایی هایشان اقدام نمایند.

کارنامه علمی چیست؟

کارنامه علمی چیست کارنامه ای است که بعد از نتاج انتخاب رشته کنکور سراسری 97 اعلام خواهد شد، و در این کارنامه رتبه آخرین نفر قبولی در انتخاب رشته داوطلب در رشته هایی که انتخاب کرده و مقایسه آن با رتبه و تراز افرادی که مورد پذیرش قرار گرفته اند و کاملا به صورت جداول می باشد.

زمان اعلام کارنامه علمی کنکور 97

زمان اعلام کارنامه علمی کنکور سراسری 97 اعلام شد.

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش کارنامه علمی و کارنامه نهایی داوطلبان کنکور سراسری 97 در تاریخ 26 شهریور ماه 97 بر روی سایت sanjesh.org قرار گرفت. برای مشاهده می توانید بر روی لینک پایانی مقاله کلیک نمایید.

 کاربر کارنامه علمی و تفاوت آن با کارنامه سبز

کاربرد کارنامه علمی این است که داوطلب می تاند خود را در آزمون سراسری 97 محک بزند و تلاش خود را با مقایسه با دیگران مشاهده کند، کاربرد دیگر آن می تواند در صورت مشاهده هرگونه مغایرت و اعتراض به رتبه و قبولی خود کاملا مطلع شود و در صورت اعتراض به نتایج کنکور 97 خود اقدام نمایند.

در صورت اعتراض به نتایج کنکور 97 و همچنین رفع محرومیت از کنکور 98، دریافت کارنامه سبز (انتقالی به وسیله کارنامه سبز)، دریافت کارنامه علمی و همچنین مقایسه خود با دیگر افراد قبولی و مشاوه رشته های بدون کنکور می توانید با شماره 9099072943 (بدون گرفتن کد و از طریق تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک های رنگی زیر کلیک نمایید:

کاربرد کارنامه سبز کنکور 97

انتقالی با کارنامه سبز

کارنامه سبز کنکور 97 چه زمانی منتشر می شود ؟

انتقالی با کارنامه سبز به چه صورتی است؟

کارنامه سبز یا کارنامه نهایی کنکور در هفته اول مهر ماه و پس از اعلام نتایج نهایی کنکور و ثبت نام  داوطلبان در دانشگاه از طرف سازمان سنجش منتشر می شود پس از انتشار کارنامه نهایی کنکور سراسری سال 1397 داوطلبان به دو دسته تقسیم می شوند:

1- یک دسته افرادی که در یک رشته محل روزانه قبول شده اند و علاقه ای به ثبت‌ نام ندارند و از طرف دیگر نمی‌خواهند از کنکور سال بعد محروم شوند.

این گونه افراد می‌توانند درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته دهند.

2- دسته بعدی افرادی هستند که از رشته محل قبولی خود رضایت ندارند و می‌خواهند با استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه نهایی یا کارنامه محرمانه به یکی از انتخاب‌های بعدی انتقالی بگیرند.

این افراد هم می‌توانند درخواست بررسی انتخاب‌های پایینی خود را از طریق سیستم سازمان سنجش آموزش کشور(کارنامه سبز) دهند.

برای اطلاع بیشتر در مورد علامت ستاره و مفهوم آن در کارنامه سبز 97 و شرایط انتقالی با کارنامه سبز 97 می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

انتقالی با کارنامه سبز 97

 

کارنامه سبز چیست؟



:: برچسب‌ها: کارنامه نهایی کنکور، کارنامه علمی، کارنامه محرمانه، کارنامه سبز، کارنامه سبز شامل افردای می شوند، زمان اعلام کارنامه علمی کنکور 97، کاربر کارنامه علمی و تفاوت آن با کارنامه سبز، کاربرد کارنامه سبز کنکور 97، انتقالی با کارنامه سبز، انتقالی با کارنامه سبز به چه صورتی است؟انتقالی با کارنامه سبز به چه صورتی است؟، ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97 کی اعلام می شود؟

مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97

زمان اعلامنتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97 نیمسال اول تحصیلی مشخص شد، مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تا تاریخ 24 شهریور ماه 97 تمدید شد.

طبق اطلاع رسانی دانشگاه آزاد و همچنین آخرین مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97 از 26 شهریور ماه 97 به بعد در سایت دانشگاه آزاد قرار خواهد گرفت.

داوطلبین بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند برای مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97 خود با ورود به سامانه اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور سایت azmoon.org مراجعه نمایند و نتایج انتخاب رشته بدون آزمون خود را مشاهده کنند.

نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول 97

بر خلاف تصور بسیاری از داوطلبان بدون کنکور دانشگاه آزاد که پس از ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور خود این تصور را دارند که پس از انتخاب رشته باید وارد دانشگاه شوند، باید بدانیم که از بعد از ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم پارسال دیگر ملاک پذیرش داوطلبان سوابق تحصیلی می باشد و این بدان معناست:

که احتمال قبولی داوطلبین در انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه ازاد 100 درصد نیست و باید منتظر اعلام نتایج بدون کنکور آزاد مهر ماه 97 باشیم.

زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97 مشخص شد

زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول مهر 97 از دهه سوم شهریور ماه 97 می باشد، داوطلبین از تاریخ 1397/06/26 به بعد می توانند با مراجعه به سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه ازاد 97 برای مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97 اقدام نمایند.

برای اطلاع از نحوه مشاهده نتایج و مدارک لازم جهت مراجعه حضوری و ثبت نام ده مرحله ای قبل از ثبت نام دانشگاه آزاد با کنکور و بدون کنکور بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

نتایج نهایی دانشگاه ازاد 97

سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 97 درخت دانش می توانید با مراجعه به این سایت مشاوره تحصیلی مرجع مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97 خود را دیافن نمایید و یا برای مشاهده نتایج نهایی کنکور سراسری 97 یا با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

نحوه مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97 چگونه است؟

برای مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97 خود باید شماره پیگیری انتخاب رشته بدون کنکور 97 در هر کدام از زیرگروه ها را همراه با کد ملی خود در دست داشته باشید، و سپس به سایت azmoon.org دانشگاه آزاد مراجعه نمایند.

مراحل گام به گام مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97

  • گام اول: در قسمت سمت راست سایت azmoon.org دانشگاه آزاد بدون کنکور بر روی گزینه اعلام نتایج آزمون ها کلیک نمایید.
  • گام دوم: بر اساس مقطع ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98 خود بر روی اعلام نتایج بدون آزمون آن مقطع کلیک نمایید، یعنی اگر در مقطع کارشناسی ناپیوسته ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور انجام داده اید بر روی اعلام نتایج همان مقطع کلیک نمایید.
  • گام سوم: با وارد کردن شماره پیگیری 9 رقمی انتخاب رشته خود و همچنین شماره کد ملی می توانید به راحتی مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97 خود را دریافت نمایید.


:: برچسب‌ها: نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97 کی اعلام می ش, نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد, نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول 97, زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد م, نتایج نهایی دا ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

اولین اقدام بعد از مشاهده نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 چیست؟

اولین اقدام پس از نتایج نهایی دانشگاه ازاد ترم مهر این است:

  • افردای که در رشته محل انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 خود مورد پذیرش قرار گرفته اند می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد پذیرفته شده از زمان ثبت نام حضوری دانشگاه باخبر شوند و برای ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد 97 به دانشگاه مورد نظر مراجعه نمایند.

ثبت نام برخی از دانشگاه های معتبر در شهرهای بزرگ و همچنین دانشگاه آزاد تهران، قبل از ثبت نام حضوری دانشگاه و بعد از پذیرفته شدن در دانشگاه آزاد 97، دارای ثبت نام ده مرحله ای می باشدريال که داوطلب باید این ثبت نام را به صورت اینترنتی انجام دهد.

  • افرادی که در نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد مورد پذیرش قرار نگرفتند می توانند برای مشاهده رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 و همچنین شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98 اقدام نمایند، برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه، زمان، مهلت، شرایط، مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97-98 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98

چگونه نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 را دریافت کنیم؟

داوطلبان گرامی توجه داشته باشید که پس از اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور 97 می توانید با مراجعه به سایت www.azmoon.org  به دو روش زیر اقدام نمایند:

1- شناسه انتخاب رشته (واردن نمودن مجموعه امتحانی و نظام آاولین اقدام بعد از مشاهده نتایج انتخاب رشته دانشگا, نتایج نهایی دانشگاه ازاد, چگونه نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 را دریافت , www, azmoonموزشی و شماره شناسنامه)

2- اطاعات فردی (وارد نمودن مجموعه امتحانی و نظام آموزشی نام ، نام خانوادگی ، سال تولد و شماره شناسنامه ) نتایج انتخاب رشته خود را مشاهده نمایید.

در صورتی که پس از مشاهده اعلام نتایج متوجه بروز خطا و یا اشتباه برای مثال عدم درج سهمیه و … شوید می توانید نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایید و یا می توانید انجام ثبت اعتراض به انتخاب رشته خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید.

برای اطلاع از زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97

اگر از نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد خود راضی نیستید !!!

بسیاری از داوطلبان پس از اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 97 از رشته محل پذیرفته شده خود راضی نیستند و یا تمایل دارند که شانس خود را برای پذیرش در رشته یا دانشگاه بهتری امتحان کنند.

اگر شما هم شامل این دسته از داوطلبان هستید می توانید یا رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را انتخاب نمایید و یا اینکه منتظر دفترچه تکمیل ظرفیت باشید و یک بار دیگر رشته محل های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

"95 درصد رشته ها را بدون کنکور پذیرش داریم"



:: برچسب‌ها: اولین اقدام بعد از مشاهده نتایج انتخاب رشته دانشگا, نتایج نهایی دانشگاه ازاد, چگونه نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 را دریافت , www, azmoon ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

اعتراض به نتایج کنکور شامل چه کسانی نمی شود؟

اعتراض به نتایج کنکور سراسری 97 شامل افرادی که مجاز در انتخاب رشته نشدند و یا در هیچ یک از اولویت های خود مورد پذیرش قرار نگرفتند و رتبه کشوری خیلی بالایی داشتند اعتراض به نتایج کنکور تاثیری در نتایج این گروه نخواهد داشت.

اعتراض به نتایج کنکور 97 چیست و شامل چه کسانی می شود؟

اعتراض نتایج کنکور 97 به معنای ارسال درخواست و پیگیری در مورد نتایج اعلام شده کنکور سراسری 97 می باشد که داوطلب در مورد نتیجه و قبولی خود تردید دارد و می خواهد واقعیت رتبه و رشته قبولی کنکور 97 روشن باشد.

اعتراض به نتایج کنکور 97 به چهار دسته تقسیم خواهد شد:

  1. برسی اشتباه در انتخاب رشته و تقاضای اولویت بعدی
  2. اعتراض به نتیجه قبولی کنکور سراسری 97
  3. دریافت شماره داوطلبی یا شماره پرونده
  4. اعتراض در قسمت عمومی

برای ثبت درخواست های اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور 97 و همچنین رفع محرومیت از کنکور ۹۸، شرایط انصراف از دانشگاه روزانه و آزاد، انتقالی با کارنامه سبز 97 می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و یا برای نحوه ثبت درخواست تا انتهابی مقاله را مطالعه نمایید.

مراحل ثبت اعتراض به نتایج کنکور 97

مراحل گام به گام نحوه اعتراض به نتایج کنکور 97 به شرح زیر است:

گام اول: فرآیند ثبت اعتراض به نتایج کنکور به صورت اینترنتی انجام می گیرد و نیازی به مراجعه حضوری نیست. پس از اعلام نتایج کنکور سراسری 97 با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانید برای ثبت اعتراض خود اقدام نمایید و پس از ورود به سایت در قسمت عضویت در سایت اطلاعات خود را ثبت نمایند و بر روی گزینه ورود به سیستم ثبت ارسال درخواست کلیک نمایید.

مراحل درخواست ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری 97

گام دوم: کسانی که اولین بار است که وارد سیستم می شوند می بایست برای خود نام کاربری و رمز ورود تعین نمایند و از این پس با آن ها وارد سیستم شوند و داوطلبانی که از پیش عضو بوده اند نیازی به عضویت مجدد ندارند و با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور خود و با کلیک روی گزینه ثبت درخواست جدید و انتخاب موضوع کنکور سراسری 97 می توانند اعتراض خود را ثبت نمایند.

درخواست ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری 97

نحوه مشاهده نتایج اعتراض به کنکور سراسری 97

باید دید که پس از اعلام نتایج کنکور سراسری 97 و فعال شدن سیستم ثبت اعتراض کدام یک از گزینه های نوع اعتراض فعال می شوند و در صورتی که گزینه مربوط به نوع اعتراض شما در داخل گزینه های موجود نباشد شما می توانید درخواست خود را در قسمت ثبت درخواست با موضوع عمومی ثبت نمایید.

همچنین شما می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کد گیری با مشاوران درخت دانش در تماس باشید و اعتراض به نتایج کنکور سراسری و دریافت نتیجه اعتراض خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید.

نکته قابل توجه:

داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که فقط یک بار می توانید برای ثبت اعتراض اقدام نمایید پس نباید در روند ثبت اعتراض هیچ خطا و اشتباهی داشته باشید همچنین باید حتما ایمیل خود را در سیستم نحوه ثبت اعتراض به نتایج کنکور 97 به درستی وارد نمایید.

در صورت داشتن هرگونه سوال در روند ثبت اعتراض می توانی طریق شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کد گیری مشکل خود را با مشاوران درخت دانش در میان بگذارید و ا ثبت اعتراض خود را به ما بسپارید.

شرایط اعتراض به نتایج کنکور 97

داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که در صورتی که در اولین اولویت پذیرش شده ی خود در هنگام اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور97 راضی نیستید و مایل به پذیرش در اولویت های بعدی انتخاب رشته خود می باشید با یک درخواست اینترنتی ساده از طریق سایت سازمان سنجش در زمان مقرر شده می توانید انتقالی گرفته و در کد رشته محل هایی که در اولویت های بعدی پذیرفته شده اید ادامه تحصیل دهید.

توجه داشته باشید که شما می بایست قبل از انجام انتقالی کارنامه نهایی (کارنامه سبز) خود را از طریق سایت سازمان سنجش دریافت نمایید و از کد رشته محل هایی که در آن ها پذیرفته شده اید با خبر شوید. معمولا کارنامه نهایی در هفته آخر شهریور ماه و یا هفته اول مهرماه منتشر می شوید.

برای اطلاعات بیشتر در باب شرایط استفاده از کارنامه سبز کنکور 97 و شرایط انتقالی با کارنامه سبز بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

شرایط انتقالی با کارنامه سبز 97

مشاوره اعتراض به نتایج کنکور 97 درخت دانش

مرکز مشاوره تحصیلی درخت دانش با دارا بودن بهترین و مجرب ترین مشاوران کنکور پاسخگوی تمامی سوالات شما در رابطه به نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97, نحوه ثبت اعتراض به نتایج کنکور 97, زمان اعلام نتایج نهایی کنکور 97, نحوه دریافت نتایج نهایی کنکور97, و زمان انتشار کارنامه نهایی(کارنامه سبز کنکور 97) و هرگونه سوال تحصیلی شما می باشد. شما می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون پیش شماره با مشاوران ما در تماس باشید و به نتیجه مطلوب خود برسید.

برای عضویت در کانال تلگرام و خبرنامه کنکور درخت دانش بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

 



:: برچسب‌ها: اعتراض به نتایج کنکور, اعتراض نتایج کنکور 97, مراحل ثبت اعتراض به نتایج کنکور 97, نحوه اعتراض به نتایج کنکور 97, نحوه مشاهده نتایج اعتراض به کنکور سراسری 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

بهترین مشاوره تحصیلی را چگونه انتخاب کنم؟

مشاوره تحصیلی برتر به چه معناست؟

خدمات بهترین مشاوره تحصیلی چگونه می باشد؟

بهترین مشاوره تحصیلی حضوری یا مشاوره غیر حضوری (تلفنی)؟

شماره بهترین مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان؟

بهترین مشاوره تحصیلی رایگان چه خصوصیاتی دارد؟

نقش بهترین مشاوره تحصیلی در موفقیت دانش آموز و دانشجو؟

هزینه مشاوره تحصیلی چقدر است؟ کدام مشاوره تحصیلی هزینه کم تری دارد!!(انتهای مقاله)

چرا مشاوره تحصیلی درخت دانش؟(مشاوران مجرب_24ساعته_هزینه پایین مشاوره)

و ...؟؟؟

در این مقاله سعی داریم نقش مشاوره تحصیلی در آینده داوطلب و همچنین مشخصات مشاوره تحصیلی خوب در راهنمایی تحصیلی را ذکر نماییم، لطفا تا انتهای مقاله را مطالع نمایید.

مشاوره تحصیلی چیست؟

مشاوره در لغت به معنای مشورت گرفتن، راهنمایی خواستن، باهم رایزنی کردن در مورد موضوع خاص می باشد، مشاوره در انگلیسی به معنای advice می باشد.

مشاوره تحصیلی به معنای مشورت گرفتن در باب موضوعات تحصیلی، هدایت تحصیلی و راهنمایی گرفتن از افرادی که تجربه و آگاهی کامل را در موضوعات مشخص شده تحصیلی داشته باشند.

مشاوره تحصیلی در کشورهای اروپایی یکی از مهمترین مشاوره هایی است که یک دانش آموز و یا دانشجو در طول دوران تحصیل خود باید داشته باشد چون یک مشاور خوب، بهترین مشاوره تحصیلی می تواند آینده هر دانش آموز و یا دانشجو ا رقم بزند.

مشاوره تحصیلی یا ACADEMIC ADVICE خوب می تواند علاوه بر روشن کردن راه های تحصیلی مختلف و آگاه نمودن داوطلب، راه درست تحصیلی را انتخاب خواهد کرد.

نقش مشاوره تحصیلی در موفقیت تحصیلی و آینده

از دوره ی کودکی، انسان، برای بقا و سلامت خود، نیازمند راهنمایی والدین است و پس از آن نیاز های ایمنی، تعلق به دیگران، احترام و شان اجتماعی، زیبایی شناختی، یادگیری و فهمیدن جلوه گر می شود. تحقق این همه نیازهای انسان با ارائه راهنمایی از سوی دیگر آگاه امکان پذیر است.

راهنمایی و مشاوره، دانستن و فهمیدن، در دوره کودکی عموما بسیار قوی تر از دوره های دیگر است، زیرا کسب علم و دانش در این دوره آغاز می شود. در این دوره می توان با ارائه راهنمایی درست، علمی و به موقع بر سرعت یادگیری عمیق افزوده و طوری رشد را تسهیل کرد که کودکان همیشه در زندگی شیوه ی جست و جوگری پیشه کنند و بدانند که در این راه برای تکمیل اطلاعات ناقص خود از چه منابعی و چه کسانی راهنمایی و مشاوره تحصیلی رایگان بخواهند، زیرا در جامعه، صاحبان تجربه و صاحب نظران، با صلاحیت ها و تخصص های گوناگونی وجود دارند و با راهنمایی های خود در زمینه نیازها مسیر طولانی را به مسیری کوتاه تبدیل و از هدر رفتن منابع و نیروی انسانی در راه رسیدن به اهداف جلوگیری می کنند.

نقش مشاوره در مدارس 

در دوره های تحصیلی اهمیت مشاوره در مدارس و مقاطع پایه نیز راهنمایی و مشاوره به دانش آموزان، در حل مشکلات شخصی، عاطفی، رفتاری و ارتباطی با خانواده و افراد جامعه خدماتی را عرضه می دارد. ارائه این گونه خدمات به آنان توانایی می دهد تا در زمینه تصمیم گیری، روابط خانوادگی، مهارت های اجتماعی و شیوه ی زندگی راه حل های علمی و منطقی بیابند. به همین علت، امروز راهنمایی و مشاوره به صورت حرفه ای در آمده است.

دامنه ی فعالیت علمی آن علاوه بر مدارس و دانشگاه ها در مراکزی که بدین منظور تاسیس شده اند، گسترش یافته است. مشاوره و راهنمایی با ایجاد رابطه ی یاورانه شروع می شود و  به ارزیابی، شناخت مشکلات رفتاری مراجعان در زمینه های سازگاری، تحصیلی و شغلی، همراه با ارائه پیشنهادهایی در راه پیشگیری و درمان آن ها می پردازد.

 بهترین مشاوره تحصیلی خارج از کشور 

هر فردی برای ادامه تحصیل در خارج از کشور، یک سری از شرایط های عمومی را باید داشته باشد. شرایط عمومی برای ادامه تحصیل در کشورها تقریبا یکسان می باشد. با توجه به شرایط تحصیل در خارج از کشور حتما افراد باید اطلاعات لازم را در این مورد داشته و همچنین تصمیم قطعی خود را مبنی بر ادامه مشاوره تحصیل در خارج از کشور گرفته باشند. در این راستا مشاورین تخصصی تحصیلی خارج از کشور درخت دانش در کنار شما دوستان عزیز می باشند.

مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیل در خارج از کشور

مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان یکی از بهترین روش های مشاوره است که داوطلب بدون هزینه و با کمترین زمان ممکن می تواند سوال خود را پرسیده و با کمترین هزینه و نزدیک به رایگان جواب درست و صحیح خود را دریافت نماید.

برای مشاوره تحصیلی مخصوص خود و پرسیدن هر سوال تحصیلی در همه زمینه ها از ابتدایی تا دکتری، مشاوره انتخاب رشته، مشاوره بدون کنکور 97، مشاوره تحصیلی کودک،مشاوره برنامه ریزی کنکور 98، مشاوره و هدایت تحصیلی، مشاوره مدارس شاهد، مشاوره مدارس تیزهوشان، مشاوره رشته های بدون کنکور، مشاوره اعلام نتایج آزمون ها، مشاوره انتقالی با کارنامه سبز، مشاوره نظام وظیفه، مشاوره معرفی دانشگاه ها و رشته ها، مشاوره تکمیل ظرفیت، مشاوره انتقالی، مشاوره اعتراض به نتایج، مشاوه انصراف از دانشگاه و بازگشت دوباره به تحصیل، مشاوره تحصیل رایگان در خارج از کشور و هر گونه ابهام تحصیلی داوطلبان می توانند با شماره 9099072943 از طریق تلفن ثابت و بدون کدگیری تماس حاصل نمایند.

برای عضویت و ثبت نام در پانسیون مطالعاتی کنکوری و دبیرستان در تهران درخت دانش می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

پانسیون مطالعاتی تهران

تذکر: ظرفیت محدود می باشد، سریعا اقدام نمایید.

هدایت تحصیلی و انتخاب رشته

هدایت تحصیلی، همانطور که از اسم آن مشاهده می کنیم به معنای راهنمایی و مشخص کردن یک مسیر برای ادامه تحصیل در رشته های مختلف می باشد تا بر اساس آن دانش آموزان بتوانند بصورت آگاهانه شاخه و رشته تحصیلی خود را انتخاب کنند.

راهنمایی و هدایت تحصیلی دانش آموزان عزیز (هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم) باید بر اساس توانایی آنها، علاقه، بازار کار و پیش بینی و آینده نگری انجام خواهد شد و هیچ اجباری برای دانش آموزان به سمت رشته های خاص وجود ندارد؛ البته با توجه به شروطی همچون  کف نمره برای برخی رشته ها لازم است دانش اموزان به توصیه های فرم هدایت تحصیلی خود را دقت کنند. برای رشتههایی مانند علوم تجربی ، ریاضی، علوم انسانی، فنی وحرفه ای و شاخه کاردانش در گرایشهای صنعت و کشاورزی، باید دانش آموز در برخی دروس متناسب با رشته موردنظر ، حداقل نمره تعیین شده را کسب کند وگرنه ثبت نام او در اولویتهای چهارگانه صورت میگیرد.

هدف اصلی مشاوره تحصیلی چیست؟

هدف اصلی نظام تعلیمی و تربیتی رساندن دانش آموزان به سطحی از تمایزیافتگی است که خود بصورت کاملا آگاهانه و با توجه به استعدادها تواناییها و رغبتهای خویش و همچنین ظرفیتها و محدودیتهای محیطی، آزادانه انتخاب کنند و سپس تصمیم گیری نهایی کیفی خود را در تعامل سه جانبه میان خودشان خانواده و مشاور انجام دهند.(هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم)

سال تحصیلی 97-98 برای هدایت تحصیلی یک سال متفاوتی خواهد بود چون که براساس اطلاعات منتشر شده از لحاظ انتخاب افراد شاهد افزایش ظرفیت هایی که اعلام شده هستیم.

برای هدایت تحصیلی هیچ گونه اجباری وجود ندارد و برای رشته هایی که علاقمندان آن زیاد هستند، افزایش ظرفیت وجود خواهد داشت تا اگر دانش آموزی قصد ورود به رشته ای را داشت، به تقاضای او پاسخ داده شود؛ چراکه با توجه به آمار تعداد کمی از دانش آموزان در رشته تحصیلی مورد علاقه خود مشغول به تحصیل هستند بنابراین سال نهم باید جدی گرفته شود.

در حال حاضرتعداد افراد فارغ التحصیل بیکار در کل کشور بسیار است و نسبت به هزینه های تحصیل انها، بهره برداری لازم صورت نگرفته است لذا ارائه سامانه هدایت تحصیلی راه حل مناسبی برای پیشگیری از مشکلات آتی جوانان و جامعه میباشد.

بهترین هدایت تحصیلی تلفنی  

هر چه جامعه از لحاظ امکانات پیشرفته تر می شود، نیاز انسانها برای استفاده از امکانات به مراتب روشن تر و قابل مشاهده است. در گذشته دانش آموزان اگر در هر نقطه ای از کشور که بودند، برای رفع سوال های موجود در ذهن خود جهت پیشرفت تحصیلی، باید به نزدیکترین مکان که فردی با اطلاعات یا سطح سواد بالاتر بود، مراجعه می کردند تا مشکل خود را حل می نمودند.

گاهی اوقات در بعضی از مناطق کشور به خاطر در دسترس نبودن فردی آگاه و آشنا به مسئله مجبور بودند که به راهنمایی و مشاوره افراد غیر متخصص و نا آگاه اکتفا نموده و آینده تحصیلی و حتی شغلی خود را در خطر بیندازند. یا به خاطر پرسیدن فقط یک سوال کوتاه با پاسخی کوتاه، راه درازی را طی نموده و با صرف هزینه ی زیادی(هزینه حمل و نقل تا رسیدن به مقصد و مبدأ، هزینه ارائه خدمات مشاوره ای و …) خود را به یک دفتر مشاوره تحصیلی در یک نقطه ی شهر رسانده تا از خدمات مشاوره تحصیلی بهره مند شوند.

شماره مشاوره تحصیلی ارزان

اما امروزه دیگر کمتر کسی حاضر است راهی را با صرف زمان و هزینه تا رسیدن به یک دفتر مشاوره تحصیلی طی نماید، و بیشتر دانش آموزان و دانشجویان کشور در تمام نقاط ایران عزیز بدون صرف زمان و صرف هزینه، فقط با استفاده از یک تلفن ثابت می توانند با مشاوره تحصیلی تلفنی از بهترین و متخصص ترین مشاوران در تمام زمینه های تحصیلی سوال خود را پرسیده و رفع ابهام نمایند و با اطمینان از صحت و اطمینان از جواب پرسش خود ادامه راه را با یقین طی نمایند. افراد می توانند با تلفن ثابت و بدون شماره گیری پیش شماره (کد) با شماره مشاوره تحصیلی تلفنی ارزان 9099072943 تماس برقرار کنند.

هزینه مشاوره تلفنی درخت دانش

با توجه اینکه تعداد زیادی از مشاوره های تحصیلی تلفنی هزینه های هر دقیقه بالاتر از 3000 هزار تومان می باشد، اما مشاوره تحصیلی درخت دانش کمترین هزینه را برای شما دوستان عزیز گذاشته تا با خیال آسوده و تضمین بالا پاسخ تمامی سوالات و ابهامات خود را دریافت نمایید.

قابل توجه هزینه مشاوره تحصیلی مشاوران تحصیلی اول هر تماس اعلام خواهد شد داوطلبان توجه داشته باشند مشاوره تحصیلی درخت دانش برای رفاه حال داوطلبان و مشکلات اقتصادی مردم هزینه را افزایش نداده و با نرخ دو سال پیش دقیقه ای 1400 تو مان می باشد به علاوه 600 تومان هزینه مخابرات می باشد.

مشاوره تحصیلی های دیگر مبلغ هر دقیقه 3000 هزار تومان دریافت خواهند کرد که اول تماس مبلغ اعلام خواهد شد.

"خودتان انتخاب کنید هزینه مشاوره ای که دریافت می کنید"

مشاوره تحصیلی تلفنی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش در تمامی مقاطع تحصیلی، دبستان، متوسطه، پیش دانشگاهی و ... در کنار شما دوستان عزیز خواهند بود. با توجه به اینکه پاسخگویی 24 ساعته می باشد در صورتی که خطوط مشغول باشند شما می توانید یکم بعد دوباره تماس حاصل نماییند.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: بهترین مشاوره تحصیلی را چگونه انتخاب کنم, مشاوره غیر حضوری, تلفنی, بهترین مشاوره تحصیلی حضوری, مشاوره تحصیلی برترمشاوره تحصیلی کودک، مشاوره مدارس شاهد، مشاوره مدارس تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

زمان اعلام نتایج کنکور 97 مشخص شد

نتایج انتخاب رشته کنکور 97 کی اعلام می شود؟

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش مورخ 97/06/20 به اطلاع كليه داوطلبان زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 97 شركت‌كننده در کنکور سراسري سال 1397 مي‌رساند كه فهرست اسامي پذيرفته‌شدگان نهايي و نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 97 رشته‌هاي تحصيلي با آزمون و همچنين رشته‌هاي تحصيلي پذيرش صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي (دوره‌هاي روزانه، نوبت دوم، پيام‌نور، غيرانتفاعي، پرديس خودگردان، ظرفيت مازاد و دانشگاه فرهنگيان20/06/97 بر روی سایت اطلاع رسانی نتایج کنکور 97 قرار خواهد گرفت.

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 97

سایت و نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته کنکور 97

برای مشاهده نتایج انتخاب رشته کنکور 97 خود می توانید به مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.com مراجعه نمایید و در قسمت منوی سمت راست گزینه سراسری را زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 97 انتخاب نمایید. برای دریافت نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 97 خود بعد از انتخاب گزینه سراسری بر روی گزینه مشاهده نتایج نهایی کنکور سراسری 97 کلیک نمایید و وارد پنجره بعدی شوید. زمان وارد شدن به پنجره نتایج کنکور دانشگاه سراسری 97 با استفاده از یکی از روش های پیشنهادی که شامل مشخصات فردی و شماره پرونده و همچنین کد ملی با شماره داوطلبی می باشد می توانید اعلام نتایج کنکور 97 خود را مشاهده نمایید.

از داوطلباني كه در رديف پذيرفته‌شدگان نهايي آزمون سراسری 97 قرار مي‌گيرند دعوت مي‌شود با توجه به مندرجات اطلاعيه‌اي كه در اين خصوص به همراه اسامي پذيرفته‌شدگان زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 97 منتشر خواهد شد ضمن مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي ذيربط و كسب اطلاع از برنامه زماني و مدارك مورد نياز در زمان مقرر براي ثبت‌نام به مؤسسه محل قبولي خود مراجعه نمايند.

زمانی که شماره پرونده و شماره داوطلبی را گم کرده باشم چطور نتایج کنکور  97 خود را مشاهده کنم؟

در صورتی که شماره پرونده و شماره داوطلبی را گم کرده باشیم و یا در دست نداشته باشیم می توانیم آنها را بازیابی کنیم، و اما چطور؟ برای بازیابی شماره داوطلبی و شماره پرونده می توانیم از طریق سایت سازمان سنجش و قسمت ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش ثبت نام کرده و بعد از ورود به سایت شماره داوطلبی و شماره پرونده خود را دریافت کنیم. برای دریافت نتایج کنکور سراسری خود و همچنین بازیابی شماره داوطلبی و شماره پرونده، ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری 97 و لغو محرومیت کنکور سراسری 97 می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن کد و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید و یا برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

نحوه رفع محرومیت از کنکور 98

نحوه ثبت اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور 97 



:: برچسب‌ها: نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 97 اعلام شد, نتایج انتخاب رشته کنکور 97 کی اعلام می شود, نتایج کنکور 97, مشاهده نتایج انتخاب رشته کنکور 97, اعلام نتایج کنکور 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

اهمیت درس های اختصاصی در کنکور تجربی 98

کسب رتبه برتر مرهون سه فاکتور اساسی، تلاش و پشتکار، منابع خوب و برنامه ریزی است. که در این مقاله میخواهیم فاکتور دوم یعنی منابع خوب را خدمت شما بیشتر توضیح بدهیم.

تعدد منابع، انتشارات و موسسات مختلف باعث شده است که بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکور برای انتخاب منبع مناسب برای کنکور دچار سردرگمی و اشتباه شوند. عدم انتخاب منابع مناسب کنکوری به هر دلیلی، راه به ناکجا آباد است. چون باعث از دست رفتن انگیزه، انرژی و توان دانش آموزان و داوطلبان کنکور می شود. و از همه مهمتر باعث اتلاف زمان (که مهمترین رکن کسب رتبه برتر است) می شود.

اهمیت درس شیمی در کنکور تجربی 98

 درس شیمی در کنکور سراسری 98 و سال‌های اخیر جزء سخت‌ترین و مفهومی‌ترین درس‌ها شناخته شده است درس شیمی شامل 2 بخش حفظیات و مسائل است.

در چند سال اخیر توجه طراحان کنکور در این درس نسبت به سؤال‌های تیپ مسئله بیش‌تر شده است و 50 درصد سؤال‌های کنکور درس شیمی و اهمیت درس شیمی در کنکور 98 را مسائل تشکیل می‌دهند.

معمولاً مسائل این درس با اعداد بزرگ و تقریب اعشاری طرح می‌شوند و ظاهری مشکل و پیچیده دارند اما در واقع به‌راحتی حل می‌شوند. اگر دانش‌آموزان به حل تمرین و تست زیاد در این بخش بپردازند و چندین بار سؤال‌های کنکور را حل کنند به‌راحتی می‌توانند به سؤال‌های تیپ مسئله پاسخ دهند.

اهمیت درس شیمی در کنکور تجربی

شیمی و تاثیر آن در کنکور 98

در چند سال اخیر سؤال‌های بخش حفظی به صورت بسیار مفهومی و ترکیبی ارائه شده است و برای پاسخ‌گویی به تیپ سؤال‌ها لازم است دانش‌آموز بر متن کتاب درسی تسلط داشته باشد؛ اما برای تسلط بر متن کتاب درسی تنها مطالعه‌ی کتاب کافی نیست و ضرورت دارد که دانش‌آموز از یک برنامه کمک آموزشی استاندارد و خوب به صورت مکمل استفاده کند تا مطالب کتاب را بیش‌تر توضیح دهد و دانش‌آموز با استفاده از آن بتواند نکات کلیدی را از متن استخراج کند.
در تقسیم بندی سوالات کنکور تعداد سؤال‌های این درس بین 3 کتاب درسی شیمی دبیرستان تقریباً به نسبت مساوی توزیع شده است لذا توجه به تمام مباحث 3 سال درس شیمی ضرورت دارد(اهمیت درس شیمی در کنکور تجربی).
اکثر مباحث شیمی طوری هستند که دانش‌آموز بایدقبل از هر چیز بر مباحث پایه‌ی آن‌ها تسلط یابد. یعنی یادگیری شیمی باید مرحله به مرحله و از پایه شروع شود. مثلاً برای یادگیری مبحث اسید و باز و الکتروشیمی اول یادگیری مباحث ترکیبات یونی و کووالانسی لازم است .
نکته مهم این است که در متن کتاب درسی بیش‌تر بدانید‌ها، فکر کنیدها، آزمایش کنیدها و مطالب حاشیه‌ی کتاب به ظاهر اهمیت زیادی ندارند و معمولاً دانش‌آموزان به آن‌ها زیاد توجه نمی‌کنند، اما طراحان سوالات کنکور از این بخش ها سوال طرح می کنند.

روش پیشنهادی درخت دانش برای درس شیمی کنکور 98

خلاصه‌نویسی و حاشیه‌نویسی در کتاب درسی شیمی بسیار اهمیت دارد؛ زیرا تحلیل و برداشت دانش‌آموز از مطالب درسی و یادداشت کردن آن‌ها به صورت خلاصه در حاشیه‌ی کتاب و هم‌چنین نکته‌برداری از تست‌ها و یادداشت کردن آن‌ها در کنار مطالب مرتبط در حاشیه‌ی کتاب برای یادگیری درس شیمی می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد و باعث تثبیت بیش‌تر مطالب درسی در ذهن دانش‌آموز می‌شود. استفاده از جعبه لایتنر که قبلا راجع به آن کامل توضیح داده ایم، در اینجا از اهمیت زیادی برخوردار است.

برای اطلاع از لیست بهترین منابع کنکور 98 و همچنین برنامه ریزی درسی کنکور 98 می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید.

اهمیت درس فیزیک در کنکور تجربی 98

اهمیت فیزیک در کنکور تجربی

 

فیزیک درسی محاسباتی می باشد که ۳۰ تست در کنکور تجربی را به خود اختصاص داده است. کنکوری‌ها برای موفقیت در کنکور تجربی 98 و قبولی در رشته‌های بهتر باید درصد خوبی در این درس کسب کنند.

در پست های قبلی درخت دانش، اهمیت درس شیمی، زیست شناسی و ریاضی در کنکور تجربی 98 را برای شما داوطلبان سخت کوش کنکور سراسری 98 توضیح داده ایم اکنون راه موفقیت در فیزیک و دستیابی به درصد بالا را برایتان شرح خواهیم داد.

اهمیت فیزیک 1 در کنکور تجربی 98

از کتاب فیزیک سال اول در کنکور تجربی معمولا مبحث آینه و عدسی ها مهم ترین مبحث است و به طور کلی هر ساله سه تست از بهترین منابع کنکور 98 به بحث آینه و عدسی اختصاص داده می شود.

اهمیت فیزیک 2 در کنکور تجربی 98

از کتاب فیزیک سال دوم دبیرستان به طور کلی از سرفصل فشار و قانون گازها دو تا چهار تست برای آزمون مطرح می شود و مبحث مهم دیگر، کار و انرژی است که یک سوال از این مبحث نیز آورده خواهد شد.

اهمیت فیزیک 3 در کنکور تجربی 98

از این کتاب نسبت به فیزیک سال اول و دوم دبیرستان هر ساله سوالات بیشتری در کنکور مطرح می شود و اهمیت درس فیزیک در کنکور تجربی 98 را بیان میکند.

از مبحث الکتریسیته ساکن یک تست، از مبحث خازن و مقاومت الکتریکی یک سوال ترکیبی، از مبحث مقاومت الکتریکی 2 سوال به صورت جدا در کنکور مطرح می شود. به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که برای تسلط بر فصل مقاومت الکتریکی تست های زیادی را حل کنید چون در این مورد تنوع سوال بسیار زیاد می باشد. از فصل مغناطیس و الکترو مغناطیس که معمولا سرفصل های آسان فیزیک تجربی هستند، نیز دو تست در کنکور مطرح می شوند.

اهمیت فیزیک پیش دانشگاهی 1 در کنکور تجربی 98

چهار فصل مهم فیزیک پیش دانشگاهی 1 سینماتیک، دینامیک، موج و نوسان می باشند. فصل هایی که انواع تست‌های گوناگونی دارند و هر ساله شاهد خلاقیت طراحان در طرح تست از این مباحث بوده ایم. مبحث سینماتیک و بردار ۳ تا ۴ تست در کنکور دارد که احتمال طرح سوالات سخت از این مباحث بسیار بالاست. دینامیک بین ۲ تا ۳ تست سهم دارد. از فصول موج و نوسان نیز کلا ۲ تا ۳ تست در کنکور مطرح می شود.

اهمیت فیزیک پیش دانشگاهی 2 در کنکور تجربی 98

فیزیک پیش دو ۴ فصل دارد. فصولی با مباحث حفظی و با فرمول‌هایی که به راحتی با درک مفهوم آنها می توانید بر آن ها تسلط پیدا کنید و از پس تست‌های این فصول در سر جلسه آزمون بربیایید.

موفقیت در فیزیک تجربی در کنکور 98

خیلی از داوطلبان از ما سوال می‌پرسند که آیا امکان دارد در مدت زمان محدود درصد خوبی در فیزیک کسب کرد؟

در جواب باید بگوییم بله امکان دارد. برای موفقیت در کنکور سراسری داوطلبان نیازمند داشتن تعادل در دروس عمومی و اختصاصی خود هستند. به شرط آن که در دروس عمومی و اختصاصی خود در درسی ضعیف نباشید و پاین تر از سی چهل درصد در یک واحد درسی نداشته باشید، مطمئن باشید با میانگین ۵۵ تا ۶۰ درصد در تمامی دروس خود موفق به قبولی در رشته‌های خوبی خواهید شد.

اهمیت درس ریاضی در کنکور تجربی 98

نمیشه گفت که هر سال با یک درصد مشخص در یک درس می توان منتظر رتبه خاصی بود. اما تقریبا می توان تخمین زد که با کسب درصد سی یا سی و پنج درصد در درس ریاضیات رشته تجربی با شرط متوسط بودن درسهای دیگر، امید به پیروزی داشت.
حالا مباحثی رو بهتون میگم که با دیگر مباحث ریاضیات ارتباط و پیوستگی کمتری دارند.یعنی لازم نیست برای جواب دادن به سوالات اون ها پایه ریاضی قوی ای داشته باشیدو باید حتما اهمیت درس ریاضی در کنکور 98 تجربی را بدانیم:

درس ریاضی برای کنکوری های تجربی

اهمیت بحث آنالیزترکیبی و احتمال در کنکور تجربی 98

سهم این مباحث تو کنکور بطور میانگین سه تست(ده درصد)هست.
احتمال و آنالیز باهم تدریس میشن و برای یادگیری کامل احتمال آنالیز رو هم باید بلد باشید.اما این مباحث هیچ وابستگی به مطالب دیگه ندارند فقط اندکی نیاز به هوش و تجزیه و تحلیل دارند.
احتمال با ارزش ترین مبحثیه که میشه روش سرمایه گذاری کرد.یک سوال همیشه از احتمال دوجمله ای(برنولی)طرح میشه که فقط باید اعداد رو در فرمول جایگذاری کرد و به جرات میشه گفت این تست یکی از سه تستی هست که ساده ترین تستای کنکورو تشکیل میدن.ولی توجه کنید احتمال مبحثی هست که برای تسلط کامل بر اون نیاز به تست زدن فراوان هست.

اهمیت بحث آمار در کنکور تجربی 98

شما کتاب آمارو تو سال سوم میخونید.آمار هر سال در کنکور سراسری ۲تا تست داره این دو تست در کنکور سراسری آسان ترین سوالات ریاضی هستند به طوری که شما با چند تا رابطه ابتدایی(واریانس،انحراف معیار،میانگین و…)و چندتا نکته ساده به راحتی میتونید به این سوالا جواب بدید.
معمولا از دسته بندی داده ها و نمودار ها روی هم یک تست طرح میشه و تست دیگه مربوط میشه واریانس و…البته گاهی این مباحث را با هم ترکیب میکنن مثلا دسته بندی رو میدن بعد انحراف معیار داده های نمودار جعبه ای رو میخوان.که بازهم آسان است. مثل انواع متغییر ها،روش های آماری و… بهتون توصیه میکنم که از متن کتاب غافل نشید و اون رو هم بخونید.
آمار مبحثیه که شما میتونید با حداکثر۱۵۰-۲۰۰تست کاملا روی اون مسلط بشید و این دو تا تستو جواب بدید.

برای اطلاع از لیست بهترین منابع کنکور 98 و همچنین دریافت برنامه ریزی درسی کنکور 98 می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک رنگی زیر کلیک نمایید:

بهترین منابع کنکور 98 نظام جدید

بهترین منابع کنکور ریاضی 98

اهمیت درس زیست شناسی در کنکور تجربی 98

واضح است که مطالعه ی صحیح و دقیق درس زیست شناسی(اهمیت زیست شناسی در کنکور تجربی 98) برای داوطلبین رشته تجربی و بخصوص آنهایی که متقاضی رشته های پرطرفدار هستند، اهمیت ویژهای دارد. هر چند اغلب داوطلبان به اهمیت حیاتی این درس در کنکور سراسری آگاهی کامل دارند، ولی درخت دانش با بیان چند نکته ی کاربردی، به موفقیت شما کمک می کند:

1- داوطلبین موفق و ممتاز، آنهایی هستند که به تکرار کتابهای درسی زیستشناسی می پردازند، پس مرور هرچه بیشتر را فراموش نکنید. نکات مهم آن را با استفاده از جعبه لایتنر همیشه مرور کنید.
2- می دانید که در زیستشناسی، قوانین ثابت و قاطع مثل درس ریاضی وجود ندارد، بلکه موارد استثنایی فراوان هستند. پس کلماتی مثل " برخی و بعضی و بسیاری و اغلب و گاهی و ..." را در کتابهای درسی مشخص کنید و مفاهیم برآمده از آنها را به خاطر بسپارید.
3- تصاویر در زیستشناسی، به فهم بهتر مطالب درسی(کتاب زیست شناسی در کنکور تجربی) کمک شایانی میکنند و هر ساله به طور مستقیم، از خود تصویر یا به طور غیر مستقیم از مفاهیم آنها، سؤال طرح می شود، پس زیرنویس آنها و نامگذاری بخشهای مختلف شکلها را به دقت مطالعه کنید.
4- اسامی جانداران مختلف ( مثل گیاهان و جانوران و قارچها و آغازیان و باکتریها) را یاد بگیرید و خصوصیات ویژهی آنها را در کنارشان یادداشت کنید. از کتابهای سه سال زیستشناسی، تمام مطالبی که در مورد آن جاندار نوشته شده را پیدا کنید.
5 - بهترین منبع برای آمادگی بیشتر در آزمونهای سراسری، نمونه سؤالات کنکورسالهای گذشته است که باید حل و بررسی کنید و در عین حال، سایر گزینهها را به دقت تحلیل کنید. بارها و بارها دیده شده که سؤالات سالهای قبلی با یکسری تغییرات جزئی در گزینهها یا صورت سؤال، به صورت پرسش جدیدی در آزمون اخیر، مطرح میشوند.

کتاب زیست شناسی در کنکور تجربی

اهمیت زیست شناسی در زیرگروه های 5 گانه

درس زیست شناسی در زیرگروههای ۱ تا ۵ به ترتیب دارای ضرایب ۴و۴و۲و۲و۲ میباشد،درس زیست شناسی درسی بسیار مهم در بین دروس اختصاصی می باشد.بعد از ریاضی و شیمی سومین درس پر اهمیت به شمارمیاد.

از تعداد ۵۰ سوال از این درس در کنکور سراسری 98 مطرح میشود که سوالات ۱۵۶ تا ۲۰۵ رو شامل است، وقت پیشنهادی برای حل این سوالات ۳۶ دقیقه میباشد، منابع مورد استفاده از این درس برای طرح سوال در کنکور کتابهای درسی زیست دوم،زیست سوم،امار و زیست پیش است…
در درس زیست شناسی آزمون کنکور سوالات ترتیب به خصوص و خاصی را ندارند یعنی فکر نکنید ابتدا سوالات دوم و می بینید، بعد سوم و بعد سوالات پیش دانشگاهی رو در پیش رو خواهین داشت،کلا سوالات پس و پیش خواهند شد. ولی اگه بخوایم کلی بگیم:

تعداد سوالات زیست شناسی در کنکور سراسری 98 تجربی

این ۵۰سوال اکثرا به شرح زیر است:
۱۳سوال(۲۶درصد)مربوط به زیست دوم…
۱۹سوال(۳۸درصد)مربوط به زیست سوم…
۱۸سوال(۳۶درصد)مربوط به زیست پیش…
زیر گروه 1: مواد امتحانی و ضرایب آن: زمین شناسی(0)، ریاضی(2)، زیست شناسی(4)، فیزیک(2)، شیمی(3)

برای بازدید و مطالعه پربازدیدترین مقالات درخت دانش بر روی لینک رنگی زیر کلیک نمایید:

پانسیون مطالعاتی چیست

مشاوره تحصیلی رایگان

روانشناسی تحصیلی کودک

 



:: برچسب‌ها: اهمیت درس های اختصاصی در کنکور تجربی 98, اهمیت درس شیمی در کنکور تجربی 98, شیمی و تاثیر آن در کنکور 98, اهمیت درس فیزیک در کنکور تجربی 98, اهمیت فیزیک 1 در کنکور تجربی 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

نتایج انتخاب رشته کنکور ۹۷

طبق روال هر سال در نیمه دوم شهریور ماه نتایج کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود. زیرا که داوطلبان باید زمان زمان کافی تا اول مهر داشته تا با مراجعه حضوری به دانشگاه و ارائه مدارک خود ثبت نام را قطعی نمایند.

"نتایج انتخاب رشته کنکور 97 در راه است"

تاریخ اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور 97

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور ۹۷ نیمه دوم شهریور ماه 97 15/06/1397 می باشد.

یعنی ما از دهم مرداد تا 20 مرداد ماه هر زمان منتظر اعلام نتایج ۹۷ هستیم تا نتایج کنکور را مشاهده نماییم، حال این سوال پیش می آید که:

چطور اولین نفری باشیم که نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۷ را مشاهده کنیم؟

برای مشاهده نتایج نهایی کنکور سراسری 97 مشاوره تحصیلی درخت دانش کانال تلگرام کنکور سراسری ۹۷ ایجاد کرده است که به محض اعلام نتایج کنکور سراسری در کانال اطلاع رسانی خواهیم کرد و شما اولین نفری هستید که نتایج کنکور سراسری را مشاهده خواهید نمود، برای پیوستن به کانال بر روی آن کلیک نمایید:

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

نتایج اولیه کنکور سراسری 97

سایت اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور 97

قابل توجه متاضیان و داوطلبانی که در کنکور سراسری 97 شرکت نموده اند تنها سایتی که نتایج انتخاب رشته کنکور 97 را اعلام می کند سایت سازمان سنجش می باشد به محض اینکه نتایج اعلام شود در لینک رنگی زیر می توانید نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 97 خود را مشاهده نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش با شماره تماس 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد با تلفن ثابت تماس حاصل بفرمایید.

 

تعدادی از دوستان بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 97 به دلیل اینکه نتایج مطلوب مورد انتظار خود را دریافت نکرده اند برای کنکور سراسری 98 برنامه ریزی دوباره را شروع خواهند کرد، برای برنامه ریزی تحصیلی کنکور 98 و معرفی بهترین منابع کنکور 98 می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

بهترین منابع کنکور 98

نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته کنکور 97

برای مشاهده نتایج کنکور 97 و نتایج کنکور سراسری ۹۷ که شامل رتبه کشوری و رتبه منطقه خواهد شد شما می توانید یا از طریق مشاوران اعلام نتیجه کنکور سراسری 97 درخت دانش و یا از طریق سایت سنجش نتیجه کنکور 97 خود را مشاهده نمایید.

برای اطلاع از روش های مشاهده نتایج بدون کنکور 97 می توانید بر روی لینک رنگی زیر کلیک نمایید:

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 97



:: برچسب‌ها: نتایج انتخاب رشته کنکور ۹۷, تاریخ اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور 97, مشاهده نتایج نهایی کنکور سراسری 97, اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 97, نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته کنکور 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

چگونه نتایج انتخاب رشته کنکور 97 را مشاهده نماییم؟

با انجام انتخاب رشته کنکور 97 بار سنگین مسئولیت و تعهد دانش آموزان سخت کوش ما به منزل رسیده و داوطلبان کنکور سراسری چشم امید به نتایج انتخاب رشته کنکور 97 دوخته و منتظرند که ببینند آیا در کد رشته محل مورد علاقه خود پذیرفته شده اند یا خیر؟
داوطلبان می توانند نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 97 را به چند روش مشاهده نمایند، در زیر روش های مشاهده نتایج انتخاب رشته کنکور 97 را مفصل توضیح داده ایم:
  1.  با وارد کردن شماره داوطلبی و شماره شناسنامه و درج عبارت امنیتی می توان نتیجه خود را مشاهده کرد.
  2.  با وارد کردن شماره پرونده  و شماره شناسنامه و عبارت امنیتی می توان نتیجه را مشاهده نمود.
  3.  در صورت نداشتن شماره داوطلبی و شماره پرونده باید در قسمت سیستم پاسخگویی بر روی لینک ارسال درخواست کلیک کرده و و با بازیابی شماره پرونده نتیجه خود را مشاهده کرد.

نتایج کنکور سراسری 97 شامل چه قسمت های است؟

 مشخصات کارنامه نهایی نتایج انتخاب رشته کنکور 97 ؟

کارنامه نهایی کنکور 97 و یا نتایج انتخاب رشته کنکور 97 هر داوطلب در چهار ستون به شرح زیر نمایش داده می شود:

  • ستون اول شامل تمام رشته محل های انتخابی داوطلب می باشد.
  • ستون دوم رتبه در سهمیه هر داوطلب در آن رشته انتخابی نمایش داده شده است.
  • ستون سوم رتبه آخرین نفر قبول شده در همان کد رشته محل 
  • ستون چهارم نتیجه نهایی نمایش داده می شود.

مشاوره نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 97

مشاوره تحصیلی درخت دانش ضمن ارائه تمامی اطلاعات و راهنمایی های لازم درباره هر رشته و مراحل و مدارک لازم برای ثبت نام در هر واحد دانشگاهی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات تحصیلی و برنامه ریزی درسی تمامی مقاطع و برنامه ریزی کنکور 98 و اعلام نتایج کنکور 97 و ... می باشد.

داوطلبان گرامی می توانند برای بهره مندی از راهنمایی های مشاوان درخت دانش با شماره تماس 9099072943 تماس گرفته و یا از طریق شماره 09033806196 پیام داده و سوالات و ابهامات خود را رفع نمایید.



:: برچسب‌ها: چگونه نتایج انتخاب رشته کنکور 97 را مشاهده نماییم, نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 97, نتایج انتخاب رشته کنکور 97, اعلام نتایج کنکور 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

نتایج کنکور ۹۷

نحوه مشاهده نتایج کنکور ۹۷ چگونه است؟
نحوه بازیابی شماره داوطلبی و رمز عبور برای دریافت نتایج کنکور ۹۷؟
چگونگی اعتراض در اعلام نتیجه کنکور 97 ؟

بعد از سالها زحمت نتایج کنکور ۹۷ آخرین پله ای است که باید از آن عبور کرد تا قدم محکمی رو به اهداف برداشت.

 هرساله تعداد افراد زیادی خود را در این آزمون کنکورسراسری ۹۷ رقم میزنند. بعد از پشت سر گذاشتن کنکور نوبت به انتظار برای اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۷ میرسد.

نتایج کنکور سراسری 97

زمان اعلام نتایج کنکور ۹۷ مششخص شد

بر اساس اطلاع رسانی سایت سازمان سنجش زمان اعلام نتایج کنکور ۹۷ مشخص شد.
 
زمان اعلام نتایج کنکور ۹۷ از نیمه دوم شهریور یعنی از 15/06/97 بر روی سایت اعلام نتایج کنکور۹۷ اعلام خواهد شد.

سایت اعلام نتایج کنکور 97

سایت اعلام نتایج کنکور ۹۷ سایت سنجش می باشد که داوطلبان برای مشاهده نتایج کنکور ۹۷ باید به آدرس سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند و در قسمت نوار سمت راست گزینه سراسری و بر روی اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور ۹۷ کلیک نمایند.

نحوه مشاهده نتایج کنکور ۹۷

برای دریافت و نحوه مشاهده اعلام نتایج انتخاب رشته 97 به دو روش امکان پذیر می باشد:

نحوه مشاهده نتایج کنکور ۹۷ روش اول

روش اول مشاهده نتایج کنکور ۹۷ با وارد کردن شماره شناسنامه و شماره داوطلبی مندرج روی کارت ورود به جلسه می توانیم نتایج کنکور 97 خود را مشاهده کنیم.

نحوه مشاهده نتایج کنکور ۹۷ روش دوم

در روش دوم دریافت نتایج کنکور ۹۷ با استفاده از شماره شناسنامه و شماره پرونده می توان وارد سیستم شددر صورتی که به شماره داوطلبی و یا شماره پرونده خود دسترسی ندارید می توانید در سایت اعلام نتایج کنکور ۹۷ سازمان سنجش در قسمت سیستم پاسخگویی روی لینک ارسال درخواست کلیک کنید و با حساب کاربری خود در خواست بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی را ثبت کنید.

مشاوره نتایج کنکور 97 درخت دانش

زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته 97 در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش به زودی اعلام خواهد شد.

شما می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از آخرین اخبار مربوط به اعلام نتایج انتخاب رشته 97 و اخبار مربوط به تکمیل ظرفیت کنکور سراسری97 و پذیرش دانشگاه آزاد 97 و هر سوال تحصیلی دیگری که دارید با مشاوران مجرب و متخصص درخت دانش مطرح نمایید.



:: برچسب‌ها: نتایج کنکور ۹۷, نحوه مشاهده نتایج کنکور ۹۷, دریافت نتایج کنکور ۹۷, اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۷ زمان اعلام نتایج کنکور, سایت اعلام نتایج کنکور۹۷ اعلام نتایج انتخاب رشته ک ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

دریافت نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 97

نتایج نهایی کنکور سراسری 97 کی اعلام می شود؟(نیمه دوم شهریور ماه 97)

نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری 97؟

روش های مشاهده و دریافت نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 97؟

استرس بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری 97 با هر رتبه ترازی چگونه کنترل نماییم؟

آیا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 بهترین راه حل برای داوطلبانی که مورد پذیرش رشته دلخواه خود در نتایج کنکور 97 نشدند؟

و ...؟؟؟

زمان دریافت نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 97

همانطور که اطلاع دارید کنکور سراسری 97 در روزهای 7 و 8 تیرماه برگزار شد و تقریبا حدود یک میلیون و 11 هزار نفر در این ماراتن بزرگ علمی کشور شرکت نمودند. آزمون کنکور سراسری در 5 گروه کنکور ریاضی، کنکور تجربی، کنکور علوم انسانی، کنکور زبان های خارجه و گروه هنر برگزار شد.

زمان مشاهده و دریافت نتایج انتخاب رشته کنکور ۹۷ از نیمه دوم شهریور ماه ۹۷ می باشد.

نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 97

به چه روش هایی می توانیم نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 97 را دریافت کنیم؟

داوطلبان می توانند نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 97 را به چند طریق مشاهده نمایند. روش اول این که با وارد کردن شماره داوطلبی و شماره شناسنامه و درج عبارت امنیتی می توان نتیجه خود را مشاهده کرد.

در روش دوم با وارد کردن شماره پرونده  و شماره شناسنامه و عبارت امنیتی می توان نتیجه را مشاهده نمود.

در روش سوم در صورت نداشتن شماره داوطلبی و شماره پرونده باید در قسمت سیستم پاسخگویی بر روی لینک ارسال درخواست کلیک کرده و و با بازیابی شماره پرونده نتیجه خود را مشاهده کرد.

کارنامه نهایی داوطلبان شمل چه قسمت هایی است؟

کارنامه نهایی هر داوطلب در چهار ستون به شرح زیر نمایش داده می شود:

ستون اول شامل تمام رشته محل های انتخابی داوطلب در ستون دوم رتبه در سهمیه هر داوطلب در آن رشته انتخابی نمایش داده شده و در ستون سوم رتبه آخرین نفر قبول شده در همان کد رشته محل و در ستون چهارم نتیجه نهایی نمایش داده می شود.

زمان مراجعه به دانشگاه محل پذیرفته شدگان نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 97

بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور 97 اطلاعیه ثبت نام در دانشگاه ها با مراجعه حضوری داوطلبان و ارائه مدارک لازم منتشر می شود. مدارک مورد نیاز بای ثبت نام و زمان مراجعه هر داوطلب به دانشگاه در آن مشخص خواهد شد. پس داوطلبان بعد از مطالعه اطلاعیه می توانند در موعد مقرر به دانشگاه مراجعه نمایند.

نتایج بدون کنکور دانشگاه ازاد 97

برای مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97

سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش ضمن ارائه تمامی اطلاعات و راهنمایی های لازم درباره هر رشته و مراحل و مدارک لازم برای ثبت نام در هر واحد دانشگاهی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات تحصیلی و برنامه ریزی درسی تمامی مقاطع و برنامه ریزی کنکور 98 و اعلام نتایج کنکور 97 و ... می باشد.

داوطلبان گرامی می توانند برای بهره مندی از راهنمایی های مشاوان درخت دانش با شماره تماس 9099072943 تماس گرفته و یا از طریق شماره 09033806196 پیام داده و سوالات و ابهامات خود را رفع نمایید.



:: برچسب‌ها: دریافت نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 97، اعلام نتایج کنکور سراسری 97، زمان دریافت نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 97، نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 97، نتایج انتخاب رشته کنکور 97، ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

 

چگونه نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97 را مشاهده کنم؟

دانشگاه آزاد اسلامی از جمله مراکز تحصیلات عالی در کشور است که هرساله بخش زیادی از داوطلبان ورود به دانشگاه را جذب خود می نماید و تعداد زیادی از دانشجویان را در تمام مقاطع تحصیلی پذیرش می نماید. اما چندین سال است که دانشگاه آزاد در بسیاری از رشته های غیر پزشکی به صورت بدون کنکور در مقاطع تحصیلی مختلف اقدام به پذیرش دانشجو می نماید.

برای اطلاع از نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97 بر روی آن کلیک نمایید.

اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

نحوه و زمان مراجعه پذیرفته شدگان نتایج ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور مهر 97

پذیرفتــه شــدگان واحــدهای علــوم وتحقیقات دانشگاه آزاد، تهران مرکزی، تهـران جنـوب، تهـران شـمال،پزشـکی تهـران،الکترونیکـی، تهـران شـرق، بروجـرد،سنندج، نجف آباد، تبریز، کرج، قم، شیراز، پرند، مشهد، همدان و ارایه جهت اطلاع از چگونگی و زمان ثبت نام حضوری بدن آزمون دانشگاه ازاد نیمسال اول 97 با مشاوران درخت دانش درتماس باشید.

عــدم مراجعـه پذیرفتــه شــدگان در روز و ســاعت مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقـی شـده و هـیچ گونـه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

پرونده کلیـه پذیرفتـه شـدگان سـال 1397 جهـت، احراز صلاحیتهای عمومی تحت بررسی است و نتیجـه آن، متعاقباً از طرف دفتر گزینش صلاحیتهای عمومی سـازمان، مرکزی به اطلاع واحدهای دانشگاهی خواهد رسید.

نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه ازاد مهر ماه 97 ﻫﻤﻪ رﺷﺘﻪ ﻫﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺷﺨﺼـﺎً در ﺗـﺎرﯾﺦ  97/11/25 ﻟﻐﺎﯾﺖ دوﺷﻨﺒﻪ 97/11/28 ﺷﻨﺒﻪ با در دﺳﺖ داﺷﺘﻦ ﻣﺪارک ﻻزم ﺟﻬـﺖ ﺛﺒـﺖ ﻧـﺎم ﺑـﻪ واﺣـﺪﻫﺎی مربوط ﮐﻪ ﻧﺸـﺎﻧﯽ و  ﺗﻠﻔـﻦ آﻧﻬـﺎ در ﺳـﺎﻣﺎﻧﻪ اﯾﻨﺘﺮﻧﺘـﯽ  ﻣﺮﮐـﺰ  ﺳـــــــﻨﺠﺶ و ﭘـــــــﺬﯾﺮش داﻧﺸـــــــﮕﺎه  ﺑـــــــﻪ آدرس:  و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ داﻧﺸـﮕﺎه  www.sanjesh.iau.ac.ir آزاد اﺳﻼﻣﯽ ﺑﻪ آدرس درج ﺷﺪه اﺳﺖ ﻣﺮاﺟﻌﻪ نمایید.

برای اطلاع از مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 بر روی آن کلیک نمایید.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

با توجه به اینکه ثبت نام کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97 همچنان ادامه دارد و دیر تر از سایر مقاطع تحصیلی به اتمام می رسد نتایج بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مهر 97 دیر تر اعلام می شود.

پیش بینی می شود نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 در اواسط دهه سوم شهریور ماه اعلام می شود.

شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام درخت دانش و یا با مراجعه به سایت درخت دانش به محض اعلام نتایج با خبر شده همچنین با اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد لینک آن در سایت درخت دانش فعال شده و شما می توانید از طریق سایت درخت دانش به سیستم اعلام نتایج متصل شوید.

پس از اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 از طریق سایت azmoon.com اطلاعیه زمانبندی ثبت نام نهایی پذیرفتگان از طریق سایت دانشگاه آزاد منتشر می شود و زمان دقیق مراجعه داوطلبان پذیرفته شده واحد های دانشگاه آزاد در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش اعلام می شود. درخت دانش برای تمامی داوطلبان عزیز آرزوی قبولی در شهر و رشته مورد نظرشان را دارد.

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد97

ابتدا در سایت azmoon.org می بایست لینک مربوط به مقطع مورد نظرتان را کلیک نمایید در مرحله بعد در قسمت های نظام آموزشی, مجموعه آموزشی, شناسه ثبت نامو رمز خودرا(اطلاعات کارت اعتباری) را در محل مورد نظر درج نمایید و سپس وارد صفحه مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شوید.(اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97)

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مرکز مشاوره تحصیلی درخت دانش با دارا بودن بهترین و مجرب ترین مشاوران تحصیلی کشور پاسخگوی تمامی سوالات شما در رابطه با انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد97, زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد, نحوه ثبت نام در دانشگاه آزاد و کلیه سوالات تحصیلی شما می باشد. شما می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون پیش شماره با مشاوران ما در ارتباط باشید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: چگونه نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97 را مشاهده کنم؟ نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97 ، نحوه و زمان مراجعه پذیرفته شدگان نتایج ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور مهر 97، مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 ،زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97، اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97، نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد97، مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم مهر 97

چگونه نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 ترم مهر خود را مشاهده کنم؟

برای مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم مهر 97 خود باید شماره پیگیری انتخاب رشته بدون کنکور 97 ترم مهر در هر کدام از زیرگروه ها را همراه با کد ملی خود در دست داشته باشید، و سپس به سایت azmoon.org دانشگاه آزاد ترم مهر ماه مراجعه نمایند.

مراحل گام به گام مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم مهر ماه 97

  • گام اول: در قسمت سمت راست سایت azmoon.org دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم مهر ماه بر روی گزینه اعلام نتایج آزمون ها دانشگاه آزاد کلیک نمایید.
  • گام دوم: بر اساس مقطع ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 ترم مهر خود بر روی اعلام نتایج بدون آزمون آن مقطع کلیک نمایید، یعنی اگر در مقطع کارشناسی ناپیوسته ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور انجام داده اید بر روی اعلام نتایج همان مقطع کلیک نمایید.
  • گام سوم: با وارد کردن شماره پیگیری 9 رقمی انتخاب رشته خود و همچنین شماره کد ملی می توانید به راحتی مشاهده نتایج دانشگاه آزاد مهر 97 سوابق تحصیلی خود را دریافت نمایید.

چگونه نتایج ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد مهر 97 را مشاهده نماییم؟

برای نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ۹۷ و همچنین دریافت نتایج کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد سوابق تحصیلی 97 باید با در دست داشتن شماره پیگیری اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد مهر ماه 97 مراحل زیر را به طور دقیق انجام داده و نتایج بدون کنکور را دریافت نمایید.

اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 97

نحوه مشاهده اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97

همانطور که می دانید زمان ثبت نام انتخاب رشته کاردانی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97 از تاریخ27 مرداد ماه شروع شده و زمان ثبت نام انتخاب رشته کاردانی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد از تاریخ 28 مرداد ماه شروع شده و همچنان ادامه دارد و تا دهه دوم شهریور ماه ادامه خواهد داشت شما میتوانید با مراجعه به پست های قبلی درخت دانش در رابطه با دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97 و یا نحوه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97 و شرایط انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97 از نحوه  انجام انتخاب رشته به طور دقیق باخبر شوید.

برای مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مقطع کاردانی 97-98 خود می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مشاهده نتایج بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 97

همچنین در صورت تمایل می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون پیش شماره با مشاوران اعلام نتایج بدون کنکور 97 درخت دانش در ارتباط باشید و انتخاب رشته ی خود را از طریق مشاوران درخت دانش انجام دهید.

نحوه مشاهده اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 ترم مهر

داوطلبان گرامی می بایست پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد مهر 97 در هریک از مقاطع تحصیلی ابتدا برروی لینک مربوط به مقطع مورد نظرشان کلیک نمایند و سپس به دو روش می توانند نتایج انتخاب رشته دانشگاه ازاد با آزمون 97 خود را دریافت نمایند:

  1. شناسه انتخاب رشته (وارد نمودن مجموعه امتحانی و نظام آموزشی و شماره شناسنامه)
  2. اطلاعات فردی (وارد نمودن مجموعه امتحانی و نظام آموزشی, نام, نام خانوادگی, سال تولد و شماره شناسنامه)


:: برچسب‌ها: نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم مهر , مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم مهر 97, اعلام نتایج آزمون ها دانشگاه آزاد, نتایج دانشگاه آزاد مهر 97 سوابق تحصیلی نحوه مشاهده ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 تنها سایت دانشگاه آزاد آزمون می باشد که آدرس سایت اعلام نتایج را در زیر اعلام کرده ایم برای ورود به سایت اعلام نتایج بدون کنور دانشگاه آزاد مهر ماه 97 می توانید بر روی آن کلیک نمایید:
 
پس از نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 داوطلبان می بایست در زمان مقرر شده طبق اطلاعیه با در دست داشتن مدارک مورد نیاز ثبت نام نهایی خود را انجام دهند. درخت دانش برای تمامی داوطلبان عزیز آرزوی قبولی در شهر و رشته مورد نظرشان را دارد.

سایت اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97

پس از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 از طریق سایت azmoon.com دانشگاه آزاد اطلاعیه زمانبندی ثبت نام نهایی پذیرفتگان از طریق سایت دانشگاه آزاد منتشر می شود و زمان دقیق مراجعه داوطلبان پذیرفته شده واحد های دانشگاه آزاد در آن اعلام می شود.

نحوه دریافت اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97

داوطلبان گرامی می بایست پس از اعلام نتایج انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد 97 در هریک از مقاطع تحصیلی ابتدا برروی لینک مربوط به مقطع مورد نظرشان کلیک نمایند و سپس به دو روش می توانند نتایج انتخاب رشته دانشگاه ازاد با آزمون 97 خود را دریافت نمایند:

  1. شناسه انتخاب رشته (وارد نمودن مجموعه امتحانی و نظام آموزشی و شماره شناسنامه)
  2. اطلاعات فردی (وارد نمودن مجموعه امتحانی و نظام آموزشی, نام, نام خانوادگی, سال تولد و شماره شناسنامه)

سایت اعتراض به نتایج نهایی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97

داوطلبانی که نسبت به نتایج نهایی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 اعتراض دارند می توانند از طریق سامانه پاسخگویی 4743 یا از طریق وب سایت azmoon.org پیگیری و از مراجعه حضوری خودداری نمایند همچنین در صورت تمایل می توانید اعتراض خود را به دست مشاوران متخصص درخت دانش بسپارید و با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون پیش شماره با مشاوران ما گفت و گو نموده و اعتراض خود را ثبت نمایید.

برای اطلاع از شرایط جدید ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد نیمسال دوم 97-98 و رشته های جدید نیمسال ترم بهمن 97-98 و مشاهده نتایج بدون کنکور ترم مهر 97 خود بر روی لینک های رنگی زیر کلیک نمایید:

شرایط ثبت نام بدون کنور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97-98

اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

 

سایت اعلام بدون کنکور آزاد 97 درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش شمارا تا رسیدن به شهر و رشته و دانشگاه مورد نظرتان تنها نخواهد گذاشت شما می توانید در هر مرحله ای از مسیر موفقیت و رسیدن به دانشگاه رشته دلخواه و در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 و همچنین اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه ازاد بدون کنکور نیمسال اول مهر ماه 97 در هریک از مقاطع تحصیلی, نحوه و شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام نهایی حضور , زمان و شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت و ظرفیت های مورد پذیرش در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 و هر گونه سوال تحصیلی دیگری با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری با مشاوران با گفت و گو نموده و پاسخ سوالات و خواسته های خود را دریافت نمایید.

برای عضویت در خبرنامه اعلام نتایج آزمون ها در کانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh درخت دانش عضو شوید.



:: برچسب‌ها: سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97، سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97، سایت اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97، نحوه دریافت اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97، نحوه دریافت اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97، سایت اعتراض به نتایج نهایی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97، سایت اعلام بدون کنکور آزاد 97 درخت دانش ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

زمان دقیق مشاهده نتایج بدون کنکور مهر ماه آزاد 97 ؟

شرایط ثبت نام مرحله دوم اینترنتی دانشگاه آزاد مهر ماه 97 ؟

ثبت نام حضوری بعد از اعلام نتایج بدون کنکور مهر ماه دانشگاه آزاد 97 ؟

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97؟

و ...؟؟؟

دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور و با شرط سوابق تحصیلی از بهمن ماه 96 به بعد در دوره های تمام وقت و پاره وقت و همچنین در مقاطع کاردانی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد، کاردانی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد، کارشناسی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد، کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد اقدام به پذیرش دانشجو کرد، شرایط و نحوه پذیرش برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 متفاوت تر از سالهای گذشته بود.

"امسال برای مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97 باید منتظر اعلام نتایج دانشگاه آزاد باشیم"

اعلام نتایج بدون کنکور مهر ماه 97 دانشگاه آزاد

نتایج بدون کنکور نیمسال اول دانشگاه آزاد 97 مهر ماه در نیمه دوم شهریور ماه اعلام خواهد شد و داوطلبان برای مشاهده نتایج مهر ماه 97 دانشگاه آزاد خود در لینک زیر می توانند اقدام نمایند(به محض اعلام نتایج، لینک مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول مهر ماه 97 در زیر فعال خواهد شد)

نتایج بدون کنکور نیمسال اول دانشگاه آزاد مهر ماه 97

نتایج بدون کنکور نیمسال اول دانشگاه آزاد 97

 نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

نتایج بدون کنکور دانشگاه ازاد مهر ماه 97 نیمسال اول از نیمه دوم شهریور ماه بر روی سایت دانشگاه آزاد منتشر خواهد شد.

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 به دو دسته تقسیم می شود:

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیم سال اول 97 مهر ماه

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیم سال اول 97 مهر ماه در دو دوره اعلام خواهد شد:

نتایج بدون کنکور کارشناسی مهر ماه 97

نتایج بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر ماه 97 (بر اساس سوابق تحصیلی) کمی زودتر از کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته اعلام خواهد شد.

بعد از اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97 داوطلبان و متقاضیان پذیرش شده می توانند به واحدها و دانشکده های مربوطه مراجعه کرده و مدارک خود را برای ثبت نام نهایی بدون کنکور دانشگاه آزاد تحویل دهند.

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97 در نیمه دوم شهریور ماه اعلام و در دهه سوم داوطلبان می توانند برای ثبت نام خود به واحدهای دانشگاهی مراجعه نمایند، و یا از طریق مشاوره تحصیلی درخت دانش اقدام نمایند.



:: برچسب‌ها: مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97، زمان دقیق مشاهده نتایج بدون کنکور مهر ماه آزاد 97، شرایط ثبت نام مرحله دوم اینترنتی دانشگاه آزاد مهر ماه 97، ثبت نام حضوری بعد از اعلام نتایج بدون کنکور مهر ماه دانشگاه آزاد 97، نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97، مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97، نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیم سال اول 97 مهر ماه ، نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیم سال دوم 97-98 بهمن ماه، نتایج بدون کنکور کارشناسی نیم سال اول 97، نتایج بدون کنکور کاردانی نیم سال اول 97، ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

دریافت نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97

زمان دریافت نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97 نیمسال اول تحصیلی مشخص شد، طبق اطلاع رسانی دانشگاه آزاد داوطلبین بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند برای دریافت نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97 خود با ورود به سامانه مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97 مراجعه نمایند و نتایج انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال اول 97 خود را دریافت کنند.

زمان اعلام دریافت نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97

بر خلاف تصور بسیاری از داوطلبان دریافت نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 97 که پس از ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور خود این تصور را دارند که پس از انتخاب رشته باید وارد دانشگاه شوند، باید بدانیم که از بعد از ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم پارسال دیگر ملاک پذیرش داوطلبان سوابق تحصیلی می باشد و این بدان معناست:

که احتمال قبولی داوطلبین در انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه ازاد 100 درصد نیست و باید منتظر اعلام نتایج بدون کنکور آزاد مهر ماه 97 باشیم.

زمان دریافت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97 مشخص شد

زمان دریافت اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 نیمسال اول مهر 97 از نیمه دوم شهریور ماه 97 می باشد، داوطلبین از تاریخ 1397/06/15 به بعد می توانند با مراجعه به سایت دریافت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه ازاد 97 برای دریافت نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97 اقدام نمایند.

نکته قابل توجه: زمان دریاغت اعلام نتایج انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد مقاطع کارشناسی و کاردانی با هم متفاوت است.

زمان دریافت اعلام نتایج کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد مهر 97

زمان اعلام نتایج کارشناسی پیوسته بدون کنکور ترم مهر 97 از همه مقاطع زودتر در سایت اعلام نتایج منتشر خواهد شد و این بین معناست که اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد دوره کارشناسی ناپیوسته از همان اوالیا نیمه دوم شهریور اعلام خواهد شد.

برای اطلاع از زمان دقیق و مشاهده و دریافت نتایج انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 خود می توانید در انتهای مقاله عضو کانال تلگرام اطلاع رسانی بدون کنکور 97 شوید و به محض منتشر شدن نتایج آن را مشاهده نمایید.

مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97

چگونه نتایج بدون کنکور مهر 97 دانشگاه آزاد را دریافت کنیم؟

نحوه دریافت و مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد چگونه است؟

نحوه دریافت نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول 97 را می توانید در سایت آزمون و در لینک بالا مشاهده نمایید، داوطلبان و متقاضیان بدون کنکور برای مشاهده نتایج خود می توانند از طریق کد رهگیری ثبت نام بدون کنکور و رمز دوم، شماره شناسنامه اقدام نمایند.

بعد از اعلام نتایج بدون کنکور نیمسال اول 97 داوطلبان می توانند در صورت پذیرش با در دست داشتن مدارک خود برای ثبت نام حضوری به دانشکده مورد نظر مراجعه و ثبت نام خود را به انجام برسانند.

داوطلبانی که تمایل به ثبت نام در رشته پذیرش شده خود نداشته باشند می توانند برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97-98 بر روی آن کلیک کنند.

سایت اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 با آزمون

پس از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 از طریق سایت azmoon.com دانشگاه آزاد اطلاعیه زمانبندی ثبت نام نهایی پذیرفتگان از طریق سایت دانشگاه آزاد منتشر می شود و زمان دقیق مراجعه داوطلبان پذیرفته شده واحد های دانشگاه آزاد در آن اعلام می شود.

پس از نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 داوطلبان می بایست در زمان مقرر شده طبق اطلاعیه با در دست داشتن مدارک مورد نیاز ثبت نام نهایی خود را انجام دهند. درخت دانش برای تمامی داوطلبان عزیز آرزوی قبولی در شهر و رشته مورد نظرشان را دارد.

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 نیز به زودی اعلام خواهد شد برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دریافت نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97



:: برچسب‌ها: دریافت نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97، مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور 97، دریافت نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 97، نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد 97، زمان دریافت اعلام نتایج کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد مهر 97، زمان دریافت اعلا نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97، نحوه دریافت نتایج دانشگاه ازاد بدون کنکور نیمسال اول 97، ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری 97

رتبه لازم برای قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری 97؟(در تکمیل ظرفیت شانس قبولی رشته ها بالاتر است!!!)

تفاوت تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 97 با دانشگاه سراسری؟

مشاهده لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97؟

رشته های پردیس خودگردان در تکمیل ظرفیت؟

شرایط تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97؟

دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 در چه رشته هایی منتشر خواهد شد؟

دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 به صورت بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی برای تعدادی از رشته ها برای مهرماه پذیرش انجام خواهد شد.

در سالهای گذشته پذیرش در تکمیل ظرفیت برای تمامی رشته ها امکان پذیر بود و معمولا برای بهمن ماه انجام می گرفت اما سال 97 پذیرش و برای تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 فعلا مشخص نیست.

برای دریافت لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 می توانید در کانال مشاوره تحصیلی درخت دانش عضو شوید.(انتهای مقاله)

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

شرایط تکمیل ظرفیت سراسری 97

در صورتی که داوطلبانی که انتخاب رشته موفق داشته اند و در تکمیل ظرفیت شرکت کنند، در صورت عدم قبولی در تکمیل ظرفیت، هیچ چیزی را ازدست نداده اند و فقط شانس خود را برای انتخاب رشته یا دانشگاه بهتر امتحان کرده اند، برای اطلاعات بیشتر می توانید بر روی لینک رنگی زیر کلیک نمایید:

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری 97

تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری چیست؟

تکمیل ظرفیت: به معنای شانس دوباره انتخاب رشته داوطلبین در انتخاب رشته کنکور سراسری 97 می باشد.

تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری بدین معنی که: اگر ظرفیت ای خالی در دانشگاه ها وجود داشته باشد و یا اینکه دانشگاهی ظرفیت پذیرش دانشجو را افزایش بدهد، می تواند در قالب تکمیل ظرفیت دانشجو دوباره پذیرش نماید.

نکات مهم در تکمیل ظرفیت سراسری 97 این است که داوطلب بتواند بهترین انتخاب رشته را بر اساس ظرفیت دانشگاه ها و رشته ها داشته باشد و به نکات زیر توجه کند:

زمان منتشر شدن دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

دفترچه کنکور سراسری 97 در دهه دوم مرداد ماه منتشر و داوطلبان بعد از انتخاب رشته کنکور سراسری 97 و اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 97 در صورتی که مورد پذیرش قرار نگرفته و یا به صورت اشتباهی انتخاب خود را به انجام رسانده اند می توانند در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 ثبت نام نمایند.

زمان دقیق انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 97 می باشد.

زمان منتشر شدن دفترچه بدون کنکور سراسری یا همان دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری 97 در مهر ماه منتشر خواهد شد.

"تکمیل ظرفیت فرصت دوباره برای قبولی در دانشگاه روزانه"

دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری سال 97 بعد از اعلام نتایج نهیی کنکور سراسری 97 منتشر خواهد شد، در این دفترچه تمامی رشته هایی که ظرفیت دوباره پذیرش دانششجو را دارند اعلام آمادگی کرده و متقاظیان می توانند با یاداشت نمودن کد رشته تکمیل ظرفیت و واردن کردن در سامانه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 در این مرحله انتخاب رشته نمایند.

به زودی لینک دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری 97 فعال خواهد شد.

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری 97

رتبه لازم برای قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

رتبه لازم برای قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 به نسبت انتخاب رشته کنکور سراسری 97 پایین تر می باشد به این معنی که احتمال قبولی در تکمیل ظرفیت با انتخاب رشته کنکور سراسری بالاتر می باشد.

دلیل این شانس قبولی شانس قبولی مجدد در این رشته ها می باشد، داوطلبانی که رتبه های بهتری در کنکور سراسری داشته اند رشته های دلخواه خود را مورد پذیرش قرار گرفته اند.

برای انتخاب رشته بر اساس رتبه خود و همچنین فاکتورهای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت و آخرین نفرات قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 پارسال می توانید از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون پیش شماره و تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

"انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور 97 خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

برای ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 دقت داشته باشید اگر در انتخاب رشته 97 شرکت کرده اید و در یک رشته محل قبول شده اید  شما در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 و قبولی شما در یک رشته محل منجر به لغو قبولی اولیه شما در انتخاب رشته کنکور 97 می شود. بنابراین اگر قبلا در یک دانشگاه قبول شده اید و الان مشغول به تحصیل هستید تنها در جایی هستید در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت  97 تنها رشته هایی را انتخاب کنید که به نسبت قبولی فعلی تان علاقه بسیار بیشتری به آن دارید و حاضرید در صورت قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 از دانشگاه فعلی تان انصراف دهید و در قبولی جدید ثبت نام کنید.

مشاوره تحصیلی تکمیل ظرفیت درخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش در تمامی مراحل انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور  97، نحوه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97، مشاهده نتایج انتخاب رشته کنکور 97 و ثبت نام های بدون کنکور 97 همراه شما خواهند بود.

مشاوره انتخاب رشته خود را برای کنکور سراسری 97 و تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 به مشاوران مجرب درخت دانش با کمترین هزینه بسپارید.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 



:: برچسب‌ها: شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری 97،لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97، تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97، دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97، زمان منتشرشدن دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97، نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97، تکمیل ظرفیت، ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور نیمسال اول دانشگاه آزاد 97

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97 نیمسال اول تحصیلی مشخص شد، طبق اطلاع رسانی دانشگاه آزاد داوطلبین بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند برای مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97 خود با ورود به سامانه اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مراجعه نمایند و نتایج انتخاب رشته بدون آزمون خود را مشاهده کنند.

نتایج بدون کنکور نیمسال اول دانشگاه آزاد 97

نحوه مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول 97

برای مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97 خود باید شماره پیگیری انتخاب رشته بدون کنکور 97 در هر کدام از زیرگروه ها را همراه با کد ملی خود در دست داشته باشید، و سپس به سایت azmoon.org دانشگاه آزاد مراجعه نمایند.

مراحل گام به گام مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97

  • گام اول: در قسمت سمت راست سایت azmoon.org دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول بر روی گزینه اعلام نتایج آزمون ها کلیک نمایید.
  • گام دوم: بر اساس مقطع ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول 97-98 خود بر روی اعلام نتایج بدون آزمون آن مقطع کلیک نمایید، یعنی اگر در مقطع کارشناسی ناپیوسته ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور انجام داده اید بر روی اعلام نتایج همان مقطع کلیک نمایید.
  • گام سوم: با وارد کردن شماره پیگیری 9 رقمی انتخاب رشته خود و همچنین شماره کد ملی می توانید به راحتی مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول 97 خود را دریافت نمایید.

نتایج نیمسال اول دانشگاه آزاد بدون کنکور 97

بر خلاف تصور بسیاری از داوطلبان بدون کنکور دانشگاه آزاد که پس از ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول 97-98 خود این تصور را دارند که پس از انتخاب رشته باید وارد دانشگاه شوند، باید بدانیم که از بعد از ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم پارسال دیگر ملاک پذیرش داوطلبان سوابق تحصیلی می باشد و این بدان معناست:

که احتمال قبولی داوطلبین در انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه ازاد نیمسال اول 100 درصد نیست و باید منتظر اعلام نتایج بدون کنکور آزاد مهر ماه 97 باشیم.

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول مشخص شد

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول مهر 97 از نیمه دوم شهریور ماه 97 می باشد، داوطلبین از تاریخ 1397/06/15 به بعد می توانند با مراجعه به سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه ازاد 97 برای مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97 اقدام نمایند.

نکته قابل توجه: زمان اعلام نتایج انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد مقاطع کارشناسی و کاردانی با هم متفاوت است.

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد نیمسال اول 97

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی پیوسته بدون کنکور ترم مهر 97 از همه مقاطع زودتر در سایت اعلام نتایج منتشر خواهد شد و این بین معناست که اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد دوره کارشناسی ناپیوسته از همان اوالیا نیمه دوم شهریور اعلام خواهد شد.

برای اطلاع از زمان دقیق و مشاهده و دریافت نتایج انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 خود می توانید در انتهای مقاله عضو کانال تلگرام اطلاع رسانی بدون کنکور 97 شوید و به محض منتشر شدن نتایج آن را مشاهده نمایید.

سایت مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول 97

سامانه اعلام نتایج بدون کنکور نیمسال اول بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ازاد مهر 97 نیمسال اول کدام است؟

در پاسخ به این سوال پرتکرار داوطلبان بدون کنکور  نیمسال اول 97-98، سامانه اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی AZMOON.ORG دانشگاه آزاد می باشد.

سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم مهر ماه 97 درخت دانش می توانید با مراجعه به این سایت مشاوره تحصیلی مرجع مشاهده نتایج بدون کنکور نیمسال اول دانشگاه آزاد 97 خود را دیافن نمایید و یا برای مشاهده نتایج نهایی کنکور 97 یا با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک رنگی زیر کلیک کنید:

نتایج انتخاب رشته کنکور ۹۷

تکمیل ظرفیت سراسری چیست؟

دانشگاه های دولتی و غیر دولتی معمولا هر سال برای پرکردن صندلی های خود اقدام به انتخاب رشته مجدد به عنوان تکمیل ظرفیت انجام می دهند. تکمیل ظرفیت بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته سراسری اعلام خواهد شد، این در حالی است که کنکور سراسری 97 در دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد به حالت تجمیع درآمده و نکته قابل توجه این است که تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 فقط برای رشته پیراپزشکی و پزشکی اعلام خواهد شد.

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

تکمیل ظرفیت به چه کسانی تعلق می گیرد؟

در پاسخ به سوال پرتکرار تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 به چه کسانی تعلق خواهد گرفت:

تکمیل ظرفیت به داوطلبانی که در انتخاب رشته کنکور سراسری 97 خود موفق نشدند و نتوانستند رشته ای را مورد پذیرش قرار بگیرند و یا پذیرش شده اند و به رشته ی انتخابی خود علاقه ای ندارند و قصد دارند شانس خود را برای قبولی در کنکور سراسری 97 امتحان نمایند تعلق می گیرید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط تکمیل ظرفیت کنکور سراسری بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

برای ورود به کانال تلگرام درخت دانش بر روی لینک آبی زیر کلیک نمایید:

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh



:: برچسب‌ها: اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور نیمسال اول دانشگاه آزاد 97، نحوه مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول 97، مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97، نتایج بدون کنکور نیمسال اول 97، ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masowd

نتایج بدون کنکور نیمسال اول دانشگاه آزاد 97

برای اولین بار طی سالهای اخیر دانشگاه آزاد، پذیرش بدون کنکور(بر اساس زمان) را حذف و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی و شرط معدل را در سال 97-98 لحاظ کرد.

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 در سال تحصیلی در دو نیمسال اعلام خواهد شد:

داوطلبان بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 بر اساس سوابق تحصیلی بعد از مهلت انتخاب رشته بدون کنکور خود منتظر نتایج ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی 97 خود می باشند، برای اطلاع از زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

اعلام نتایج بدون کنکور نیمسال اول دانشگاه آزاد 97

طبق اطلاعات سنجش برای نیمسال اول دانشگاه آزاد بدون کنکور، زمان دقیق اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه ازاد مهر 97 از تاریخ نیمه دوم شهریور ماه 97 می باشد.

اعلام نتایج بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد 97 (ترم بهمن)، زمان دقیق اعلام نتایج نیمسال دوم بهمن ماه از 25 بهمن 97 می باشد.

برای دریافت و مشاهده نتایج انتخاب رشته بدون کنور بر اساس سوابق تحصیلی 97 خود می توانید با شماره 9099072943 (از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره) تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

تذکر: لینک به زودی فعال خواهد شد.

مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

نتایج ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 97-98

پذیرفتــه شــدگان واحــدهای علــوم وتحقیقات، تهران مرکزی، تهـران جنـوب، تهـران شـمال،پزشـکی تهـران،الکترونیکـی، تهـران شـرق، بروجـرد،سنندج، نجف آباد، تبریز، کرج، قم، شیراز، پرند، مشهد، همدان و ارایه جهت اطلاع از چگونگی و زمان ثبت نام حضوری بدن ازمون دانشگاه ازاد نیمسال دوم 97 با مشاوران درخت دانش درتماس باشید.

عــدم مراجعـه پذیرفتــه شــدگان در روز و ســاعت مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقـی شـده و هـیچ گونـه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

پرونده کلیـه پذیرفتـه شـدگان سـال 1397 جهـت، احراز صلاحیتهای عمومی تحت بررسی است و نتیجـه آن، متعاقباً از طرف دفتر گزینش صلاحیتهای عمومی سـازمان، مرکزی به اطلاع واحدهای دانشگاهی خواهد رسید.

زمان و نحوه مراجعه پذیرفته شدگان برای ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور 97-98

نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه ازاد بهمن 97-98 ﻫﻤﻪ رﺷﺘﻪ ﻫﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺷﺨﺼـﺎً در ﺗـﺎرﯾﺦ  97/11/25 ﻟﻐﺎﯾﺖ دوﺷﻨﺒﻪ 97/11/28 ﺷﻨﺒﻪ با در دﺳﺖ داﺷﺘﻦ ﻣﺪارک ﻻزم ﺟﻬـﺖ ﺛﺒـﺖ ﻧـﺎم ﺑـﻪ واﺣـﺪﻫﺎی مربوط ﮐﻪ ﻧﺸـﺎﻧﯽ و  ﺗﻠﻔـﻦ آﻧﻬـﺎ در ﺳـﺎﻣﺎﻧﻪ اﯾﻨﺘﺮﻧﺘـﯽ  ﻣﺮﮐـﺰ  ﺳـــــــﻨﺠﺶ و ﭘـــــــﺬﯾﺮش داﻧﺸـــــــﮕﺎه  ﺑـــــــﻪ آدرس:  و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ داﻧﺸـﮕﺎه  www.sanjesh.iau.ac.ir آزاد اﺳﻼﻣﯽ ﺑﻪ آدرس درج ﺷﺪه اﺳﺖ ﻣﺮاﺟﻌﻪ نمایید.

مدارک لازم جهت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 97-98

پذیرفتــه شــدگان نتایج کارشناســی پیوســته بدون کنکور دانشگاه ازاد 97-98: لازم، است اصل دیپلم کامـل متوسـطه یـا اصـل گـواهی قبـولی، پایان تحصیلات نظـام قـدیم متوسـطه و یـا اصـل گـواهی، اتمام دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه، به همـراه، تصویر آنها و پذیرفته شدگان مقطـع کارشناسـی ناپیوسـته، نیز لازم است اصل مدرک کاردانی مورد تایید موسسـات، آموزش عالی معتبر و یک برگ تصـویر آن و یـا گـواهی، اتمام دوره کاردانی مورد تایید موسسـات آمـوزش عـالی، معتبــر و یــا اداره کــل تربیــت معلــم وزارت آمــوزش و پـرورش و ریـز نمـرات دوره کـاردانی بـه منظـور معـادل، سازی واحد های درسی به همراه داشته باشند.

میزان شهریه، هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه بدئن کنکور کارشناسی 97-98

1-شـهریه پذیرفتـهشـدگان از دو بخـش شـهریه پایـه(ثابت) و متغیر تشکیل شده که در هر نیمسال تحصـیلی از دانشــجویان دریافــت مــی گــردد. عــلاوه بــر دو مــورد، فوقالذکر دانشجویان هر دو مقطع فقـط در بـد و ورود بـه، دانشگاه و در ایـن نیمسـال بایـد مبلـغ 1180000 ریـال بـه، عنوان هزینه خـدمات اموزشـی بـه شـماره حسـاب جـاری، محل دانشگاهی قبولی واریز نمایند..

-2-کلیه پذیرفتهشدگان که قصد ثبت نـام دارنـد بایـد، شهریه، هزینه خدمات آموزشی و مبلغ 27500 ریـال حـق، بیمه دانشجویی را پس از انجام مراحـل ثبـت نـام صـرفاً بـه، حساب جاری واحد یا مرکز دانشگاهی که از طرف محل، دانشگاهی اعلام خواهد شد واریز نمایید.

برای راهنمای دریافت نتایج کنکور سراسری 97 می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور 97

شانس مجدد برای داوطلبانی که در نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 مورد پذیرش قرار نگرفته اند

افرادی که مورد پذیرش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد 97-98 قرار نگرفته اند می توانند نسبت به ثبت نام دوباره اقدام کنند برای ثبت نام خود می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید

مشاوران درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام و اعلام نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی در کنار شما می باشند.
ثبت نام بدون کنکور برای مهرماه 97 دانشگاه آزاد هم همانند ترم بهمن ماه 96 خواهد بود و از مرداد ماه، برای ثبت نام اینترنتی می توانید اقدام نمایید.

لیست رشته های بدون کنکور 97 دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد برای مهر ماه 97 رشته های متنوع تری ارائه خواهد داد و از طریق سایت دانشگاه آزاد می توانید در زمان مذکور مشاهده کنید. در ترم بهمن ماه 96 شاهد تنوع کمتری در رشته ها بودیم اما برای بدون کنکور مهر ماه 97 دانشگاه آزاد امیدواریم رشته های بیشتری ارائه شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر (نتایج بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد)می توانید با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

به محض اعلام شدن نتایج دانشگاه آزاد در این صحفه لینک نتایج خود را می توانید مشاهده نمایید.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

جهت دریافت اطلاعات و رفع سوالات و ابهامات تحصیلی خود همچنین مشاهده نتایج کنکور سراسری 97 در سراسر ایران بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت با شماره  9099072943 تماس بگیرید تا مشاوران مجرب و آگاه درخت دانش شما را در رفع نیازهای تحصیلی و ارائه اطلاعات به روز راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: نتایج بدون کنکور نیمسال اول دانشگاه آزاد 97, نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97, نتایج بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد 97, نتایج ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی, زمان اعلام نتایج انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 شهريور 1397 | نظرات ()